Channels
Leestijd: 4 minuten

De terreur van het protocol fetisjisme

Hoe we vastlopen in regels, richtlijnen, procedures en protocollen

1 Reactie

Als je een keuze menu methodiek gebruikt zorg er dan voor dat de hele reeks op internet is terug te vinden en je met die snel codes direct naar het juiste loket kan worden doorgeleid. Bij drukte en of storing dan nummer herkennen en terugbellen met een planning, indien mogelijk digitaal een service nummer aanmaken, mailen danwel sms… er achteraan sturen. Wat je weet is in te inplannen, te schalen en vooal voor te bereidden etc. Bel me nu knop op je website is ook formidabel. Er zijn genoeg eenvoudige oplossingen toe te passen die je als klant prettig kan vinden. Hanteer meerdere methodes, niet iedereen is gelijk en je kunt gecontrolleerd schakelen indien nodig. Leg uit op je website wat de protocollen zijn en vraag naar feedback als onderdeel van het continue verbeter proces etc.

 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of