Managementsite netwerk

De Laatste Meter

Het einde in logistiek

Het is zo vanzelfsprekend: logistiek. Thuis, wanneer een meubelzaak een wandmeubel aflevert en opbouwt. In de supermarkt, waar juist die diepvriesmaaltijd die zo goed smaakt in het schap ligt. Of wanneer de auto een beurt krijgt. Maar iedereen ervaart ook uitverkochte producten, kwaliteitsproblemen, overtollige voorraden en eindeloos wachten op de verwarmingsmonteur. De weblog DeLaatsteMeter.nl gaat je daarbij helpen.


weesperstraat-kaart_1

De Amsterdamse verkeersknip van 12 miljoen

Was dat het waard?
Walther Ploos van Amstel De Laatste Meter
108
0
1
Alle artikelen

Recente reacties

Reactie op

Triodos Bank: de smartphone mag mensen toch niet uitsluiten?

Prima artikel van Walther Ploos van Amstel en de opgestuurde reacties van de Triodos certificaathouders. In de financiële instellingen gelden kennelijk een andere regels dan de Ned. (grond)wet. Uitsluiting is niet toegestaan!
A.Purwanto
Reactie op

AH: is die zelfscankassa nu echt wel zo slim?

Ze zijn uiterst onbeschoft, die dames en heren welke de klant moeten controleren. En dom ook. Een tas vol producten die overduidelijk niet eens in AH verkocht worden, en enkele artikelen van AH erbij leidde bij mij tot ongeveer in het gangpad staande gehouden worden door een beveiliger, die het allemaal heel vreemd vond. Ik: ik ga eerst naar DvdB, en daarna naar ÀH, wilt U de bon van DVDB zien? Nou, dat was wel heel ingewikkeld voor de beveiliger allemaal. Hij moest heel lang nadenken hoe dit precies zat, dan. Maar ik heb altijd alle bonnen van alles wat ik koop bij me. Hij kon me dus niets maken, gewoon alles bij verschillende supers gekocht. Waarom houdt je me in godsnaam aan, man. Omdat je zelf niets kunt begrijpen?
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
yuk
Reactie op

AH: is die zelfscankassa nu echt wel zo slim?

Ze zijn uiterst onbeschoft, die dames en heren welke de klant moeten controleren. En dom ook. Een tas vol producten die overduidelijk niet eens in AH verkocht worden, en enkele artikelen van AH erbij leidde bij mij tot ongeveer in het gangpad staande gehouden worden door een beveiliger, die het allemaal heel vreemd vond. Ik: ik ga eerst naar DvdB, en daarna naar ÀH, wilt U de bon van DVDB zien? Nou, dat was wel heel ingewikkeld voor de beveiliger allemaal.
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
yuk
Reactie op

AH: is die zelfscankassa nu echt wel zo slim?

Ze zijn uiterst onbeschoft, die dames en heren welke de klant moeten controleren. En dom ook. Een tas vol producten die overduidelijk niet eens in AH verkocht worden, en enkele artikelen van AH erbij leidde bij mij tot ongeveer in het gangpad staande gehouden worden door een beveiliger, die het allemaal heel vreemd vond. Ik: ik ga eerst naar DvdB, en daarna naar ÀH, wilt U de bon van DVDB zien?
Waar gaat dit heen. Je wilt eigenlijk niet eens meer boodschappen doen op deze manier, zo grof en dom allemaal.
yuk
Reactie op

Energieloket Nederland: dit is toch geen fair play?

De datum heb ik verkeerd ingevuld het moet zijn 20-11-2023
Ron ter Horst
Reactie op

Energieloket Nederland: dit is toch geen fair play?

Ik ben gisteravond 20-11-2023 ook gebeld door zo een glad prater die ging heel listig te werk maar ik had het spel hel snel door maar ik wilde wel graag weten hoe iemand dit opbouwt. Na bijna alle informatie te hebben gegeven op mijn bankrekening na begon hij een heel verhaal 300 euro bij essent dat is veel te veel ik kan het u veel goedkoper aanbieden even kijken hoor naar de andere pc, ja het klinkt allemaal heel interessant maar ik ben niet gek oke nu effe checken zij hij of het allemaal klopt hij wilde dat ik overal ja op antwoorden heb ik ook gewoon gedaan. No komt ni wil ik nog graag uw banknummer anders kan ik het contrakt niet opmaken ik zij nee die geef ik niet ja maar dan krijg van mijn bazen op mijn donder ja hoor dacht ik wat een gelul. Hij bleef maar hameren op mijn bank gegevens die ik natuurlijk niet gegeven heb, ja maar het wordt nu wel heel moeilijk voor mij omdat ik u graag wil helpen voel je hem? Ik zij je hebt mijn bank gegevens nog niet nodig het gaat alleen nog maar om informatie en meer niet, ja maar ik wil u zo graag hier mee helpen ik kan niets anders met uw banknummer dan er geld op storten, ja leuk verzonnen toch, ik zij als jij er geld op kan storten kan je het er ook van af halen dus niet kletsen jongen. Oke toen werd hij even stil ik vroeg ben je er nog, zijn antwoord was ik ga u de gegevens toe sturen per mail zodat u alles kan nalezen nou prima doe maar maar mag ik u volgende week weer even bellen dan heeft u de tijd gehad om alles goed door te nemen. Die zogenaamde email is natuurlijk niet binnen gekomen ze beseffen dat ik er niet intrap
Zo dit was mijn verhaal. Lieven mensen trap er niet in klik nergens op en onderneem niets meer met deze oplichters.
Ron ter Horst
Reactie op

Energieloket Nederland: dit is toch geen fair play?

Ik ben gisteravond 23-11-2023 ook gebeld door zo een glad prater die ging heel listig te werk maar ik had het spel hel snel door maar ik wilde wel graag weten hoe iemand dit opbouwt. Na bijna alle informatie te hebben gegeven op mijn bankrekening na begon hij een heel verhaal 300 euro bij essent dat is veel te veel ik kan het u veel goedkoper aanbieden even kijken hoor naar de andere pc, ja het klinkt allemaal heel interessant maar ik ben niet gek oke nu effe checken zij hij of het allemaal klopt hij wilde dat ik overal ja op antwoorden heb ik ook gewoon gedaan. No komt het graag wil ik nog graag uw banknummer anders kan ik het contrakt niet opmaken ik zij nee die geef ik niet ja maar dan krijg van mijn bazen op mijn donder ja hoor dacht ik wat een gelul. Hij bleef maar hameren op mijn bank gegevens die ik natuurlijk niet gegeven heb, ja maar het wordt nu wel heel moeilijk voor mij omdat ik u graag wil helpen voel je hem? Ik zij je hebt mijn bank gegevens nog niet nodig het gaat alleen nog maar om informatie en meer niet, ja maar ik wil u zo graag hier mee helpen ik kan niets anders met uw banknummer dan er geld op storten, ja leuk verzonnen toch, ik zij als jij er geld op kan storten kan je het er ook van af halen dus niet kletsen jongen. Oke toen werd hij even stil ik vroeg ben je er nog, zijn antwoord was ik ga u de gegevens toe sturen per mail zodat u alles kan nalezen nou prima doe maar maar mag ik u volgende week weer even bellen dan heeft u de tijd gehad om alles goed door te nemen. Geen mail ontvangen natuurlijk en dat gaat ook niet gebeuren. Zo dit was mijn verhaal. Lieven mensen trap er niet in klik nergens op en onderneem niets meer met deze oplichters.
Ron ter Horst
Reactie op

AH: is die zelfscankassa nu echt wel zo slim?

Van de week ook. Alles gescand en in mijn winkel tas met wielen gedaan. Deze gebruik ik omdat ik last van mijn rug heb.
Betalen ging niet, wachten op een medewerker voor controle dus.
Komt er een controle mevrouw dat ik alles er weer uit moet halen voor controle.
Ik gaf aan dat ik dat zelf niet zou doen, maar dat zij mijn toestemming had om het eruit te halen en er weer in te doen.
Werd ik als afgeblaft omdat ik niet mee wilde werken en ze nu dus een volledige controle ging doen. Er werd heel veel gejat.
Nog steeds, ga je gang, ik verzin die kassa’s niet , het is jouw werk en niet het mijne.
Ze ontplofte bijna van kwaadheid. Nu ben ik op leeftijd en geen klein kind en ik wens ook niet zo behandeld te worden.
Uiteindelijk heeft ze het toch zelf gedaan.
Ik moest ook nog verklaren waar mijn 4 flessen glorix vandaan kwamen.
De stickers van het Kruidvat zaten erop en het bonnetje zat in dezelfde tas.
Ik heb een klacht ingediend zowel bij de bedrijfsleider( ik was er niet bij dus kan er niets over zeggen) als in de app.( niets meer over gehoord)
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en van een klant word verwacht dat hij / zij een potentiële dief is en dat deze netjes het werk van het personeel doet.
Voor mij ff geen ah meer.
G. Westerlaken
Reactie op

Energieloket Nederland: dit is toch geen fair play?

Vandaag 20 november 2023 ook een gladde prater gesproken die in 30 minuten heel verteld. Het komt er komt er op neer dat de 300 die ik volgend jaar aan Essent ga betalen hij mij dat kon aanbieden voor 158 euro per maand toen ging er bij mee meteen een lichtje op van oppassen. Ik ben verre van gisteren maar heb hem mij gegevens zoals naam en adres gegeven waar ze toch niets mee kunnen. Tot zo ver ben ik.mee gegaan om te horen hoe zo iemand aan het werk gaat. Hij blijft op je inpraten om je over te halen tot een contract en bleef maar zeggen ik kan niets voor u doen als u u bankrekening nummer niet dat krijg ik van mijn been op mijn donder. Ja wel zielig toch maar ik ben verre van manipuleerbaar en zij nee ik geen geen rekening nummer het is toch een voorstel dan heb die gegevens niet nodig. Hij bleef er op door gaan verder dan niets voor mij te kunnen doen om mij maar over te halen maar helaas ventje ik stop hier nu mee. Hij vertelde of hij over een week mij mocht bellen om meer informatie ik zij Oke omdat ik zo iemand graag op zijn nek wil laten gaan. Geloof mij ik trap er niet in dus jij ook niet. Ik hen lak aan gladde praters
Ron 1954
Reactie op

Red de winkel: kies voor voetgangers

https://voetgangersverenigingnederland.nl/
Paul Boselie
Lid sinds 2008