Managementsite netwerk

Gek Op Klanten

Uw dagelijkse marketing prikkel


7A2D91EF C8B2 4C03 9F1D BA36F804F8DA 1 105 c

De slechtste speler bij Oranje op dit EK? Valentijn Driessen

'Driessen behandelt het Nederlands elftal als een product en zichzelf als klant. Maar eigenlijk is Oranje zijn broodheer. Niemand zou naar hem luisteren, geen krant zou hem in dienst nemen, als er geen voetballers zouden zijn.'
Bert Overbeek Gek Op Klanten
221
0
6
Alle artikelen

Recente reacties

Reactie op

MBTI zeer winstgevende tool, maar is zij ook betrouwbaar?

Ik ontving een mail van het hoofdkantoor van MBTI. Hun uitgebreide reactie:

'Dear Bert,

I am writing on behalf of The Myers-Briggs Company in US regarding your article on Managementsite.nl: MBTI zeer winstgevende tool, maar is zij ook betrouwbaar?
We want to point out a few of the points about the Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) tool mentioned in the article that are not correct.
We would like to request corrections to the piece as listed below:

It is not true that the MBTI assessment is not a well-researched scientific tool. It is both valid and reliable, meeting all the requirements for a psychometric assessment put forth by both the American Psychological Association and the British Psychological Society. A wide body of data supports the assertion that, when properly applied, the MBTI instrument accurately measures what it is intended to measure. Also, it is updated regularly based on continuing research by trained psychologists.
The latest version of the official MBTI assessment reports test-retest correlations within 3 weeks for the most recent version of the Myers-Briggs instrument averaging .75 for the four scales and .72 for 4 weeks to 6 months, indicating good reliability for each preference over long periods of time and which meets the standards put forth from the American Psychological Association for a psychometric assessment. The Myers-Briggs company makes its various validations freely available at https://www.themyersbriggs.com/MBTIvalidity.
Also, it is incorrect to say that the MBTI assessment is outdated. In truth, it is continually updated by a team of psychologists and experts. The most recent version of the MBTI is the Global MBTI assessment, with its manual published in 2018, providing a wealth of research-based evidence on its reliability and validity. The manual also explains the theory behind the assessment, its construction, and the data collection and analysis of the scales.
The tool has withstood more than fifty years of scientific scrutiny, and a simple search on the Center for Applications of Psychological Type’s MBTI Bibliography Search reveals nearly 11,000 citations of the MBTI assessment.
Regarding the mention of using the MBTI framework for selection and recruitment or people removed from their positions for not fulfilling MBTI preferences requirements, the MBTI assessment was not designed either for screening job candidates or predicting performance in their roles. It doesn’t measure ability or one’s success in applying the attributes of a preference. Both The Myers-Briggs Company and The Myers and Briggs Foundation would consider this to be an egregious misuse of the MBTI instrument.

For more links and research about the scientific background of the MBTI and common misconceptions, I encourage you to visit: https://www.themyersbriggs.com/mbtifacts

Additionally, please contact us for further clarification on any of the points listed above. We’d be happy to connect you with one of our psychologists to answer any additional questions for future articles.

Kind regards,

Agnes Pavloff-Rubingh
Country Manager MBTI
Bert Overbeek
Auteur
Reactie op

Tankstation TINQ stuntprijzen zijn een beetje nep

Interessant, ik zag de advertentie en vermoedde al onraad. Desalniettemin is de Tinq relatief goedkoop, Tango vaak nog iets goedkoper. De lokale prijsvechters vaak het goedkoopst. Gebruik een app zoals die van PrivateLease om de goedkoopste dagprijs in jouw buurt te vinden met een actief kaartje.
Ronald
Reactie op

KIJK NIET IN DE OGEN VAN OOGARTS KHALIL IN WATERLAND ZIEKENHUIS

prima ervaring met Dr Khalil, beide ogen aan staar geopereerd.
wim van den broek
Reactie op

Waardeloze eventlocatie: De Stal in Baambrugge (= The Barn )

Het vermoeden dat dit een waardeloze locatie zou zijn kregen wij al toen we onze bruiloft daar wilden vieren, 2 jaar geleden.
Op het afgesproken tijdstip dat we met de eigenaar een introductie gesprek zouden hebben reed zij voor onze neus weg. De buurman zei toen dat zulke dingen wel vaker voorkwamen. Daarna heeft ze nooit meer wat van zich laten horen. Ook niet op meerdere telefoontjes en een email.
Ik ben blij dat we een ander locatie hebben kunnen vinden waar we een prachtige dag hebben gevierd.
I den Hertog
Reactie op

Witgoedmafia

Beste Maarten wat goed van jou dat je dit hebt geplaatst op internet.Er is inderdaad een witgoed mafia gaande in Nederland.
Vooral in mijn omgeving Haarlem Amsterdam en wijde omtrek zijn ze erg
actief.
Het zijn onder anderen Witgoed Monteur Haarlem &witgoedreparatie-haarlem.com&www.witgoedmonteur-haarlem.nl&Witgoed Reparatie Service Haarlem&www.witgoedreparatie-vandijk.nl enz enz.
Ze hebben vaak 085 nummers en geven jaren garantie,dus niet.
Ze komen afspraken niet na ze repareren zelden of niet of met onderdelen tweedehands.
Ook komen ze vaak met zijn tweeën en ze spreken de Nederlandse taal niet,
Ze zijn niet vakkundig hebben geen witgoed opleiding gehad.
Als u zo een bedrijf belt krijgt u nooit de monteur aan de lijn maar een telefoniste.
Die je dus niks kan vragen over het probleem.
Zorg dat als je een bedrijf belt, dat u altijd een goed Nederlandse sprekende monteur aan de lijn krijgt.
Dan kunt u goed het probleem uitleggen en aanhoren en bepalen of het een vakkundige monteur is.
De reviews van deze bedrijven zijn allemaal nep reviews,lees maar eens goed door dan kan je zien dat dezelfde reviewer deze ook bij anderen zijn geplaatst.Meestal 1 van zijn eigen bedrijven.
Ze opereren onder veel verschillende namen,en wisselen dat ook steeds.
Nu opereren ze ook onder zogenaamde Nederlandse achternamen,daardoor denkt een klant dat het wel goed zit.
Ze plaatsen slechte reviews bij goede en betrouwbare witgoed bedrijven.Om hun Google ranking naar beneden te halen.
Waardoor ze zelf hogerop komen met jawel; allemaal nep reviews.
Dus mijn tip voor de klanten is als u niet met de monteur zelf kan bellen dan nooit in zee gaan met het bedrijf,en nooit bovenstaande bedrijven bellen.
Als ze weer van naam veranderen meld ik het weer op deze site.
Hendriks
Reactie op

Zo omzeil je 0900-nummers en ben je minder geld kwijt ….

Hallo! Ik wist van het bestaan van deze lijst af, ik moet nu de klantenservice van de Primera zien te bereiken, echter staat hiervan het nummer er niet tussen. Ik ga nu even zelf verder zoeken, maar dacht meld het wel even, wie weet wil de auteur deze er nog in verwerken!?

Keep up the good job
Lau
Reactie op

Agressieve crediteuren admin Ziggo straft klanten

Wou ivm continue slecht internet opzeggen, toen door een sluwe dame en deal gemaakt: ziggo gaat mijn horizon box beneden vervangen door een nieuwere XL Box en tevens gelijk boven een 2 decoder plaatsen kosteloos aangezien ik meer dan 20 jaar klant ben, vervolgens neem ik 1 dag vrij om de pakketten in ontvangst te nemen... op vrijdag maar een XL box geleverd, gebeld na 20 minuten wachten door een onvriendelijk dame van de lijn gegooid, weer gebeld 16 minuten wachten, meneer had een storing en zou mijn hierover zaterdag bellen! Geen telefoon gekregen ik weer bellen weer een damen zegt niets te kunnen doen ik moest maandag maar afwachten wat de monteur bij had, niks natuurlijk hij bellen voor een 2 box die zou de volgende dag geleverd worden dinsdag dus en belooft dat er op woensdag tussen 12 - 18 uur de 2 decoder kostenloos boven geplaatst wordt en als coulance 3 mnd film gratis , dinsdag weer gebeld dat er nog niks geleverd is bleek ook voor woensdag ondanks belofte van ene Albin heen monteur ingeplannd te zijn... 3 snipperdag voor niets opgenomen en dus 3 x keihard aangelogen door Ziggo! Zelf de monteur schaamde zich maar zei dat ik zo vaak voor kommt! Tijd om naar KPN over stappen!
Sidi
Reactie op

KIJK NIET IN DE OGEN VAN OOGARTS KHALIL IN WATERLAND ZIEKENHUIS

Ik kom al jaren bij dr.Khalil,een zeer goede arts.Een paar jaar geleden door een Kauwtje in mijn rechteroog gepikt.Een rafelig scheurtje in mijn hoornvlies.Diverse keren door dr.Khalil de rafeltjes behandeld en het is helemaal goed gekomen.Zeer kundig en een fijn mens.
N.Bark Nadort
Reactie op

Agressieve crediteuren admin Ziggo straft klanten

ik had upc en sinds upc over is gegaan naar ziggo heb ik een half jaar en 6 monteurs 2 modums en 2 horizon boxen verder nog steeds storingen van ziggo en ziggo stuurt mij ook nog een rekening van 146,63 euro en dat betaal ik niet want die berekening klopt voor geen meter en er nog meer mensen in mijn flat die heel veel klachten en storingen hebben v an ziggo ik ben hier heel kwaad over klaar.
pierretta clement
Reactie op

Geraffineerd lingeriebedrijf Miriale denkt consumenten te versieren

ik ben ook een heel tevreden klant. Mooie setjes ,heel betaalbaar en als ik de volgende zending niet wil,bellen en dat gaat eigenlijk altijd goed. 1x was ik vergeten te bellen en mocht ik het kosteloos terugsturen. geen probleem.
Mym