Managementsite netwerk
Gek Op Klanten
Uw dagelijkse marketing prikkel
Internet en klantvriendelijkheid...hoe gaat dat?
Laten we eerlijk zijn: we willen nog steeds dat warme gevoel, die persoonlijke touch. Maar met de razernij van het internet is dat een zeldzaam goed geworden.
14
0
0
Making money from media framing of Erik Ten Hag
Readers of media reports often victimized by greed for money in news coverage
50
0
Geld verdienen aan media-framing van Erik Ten Hag
Lezers van mediaberichten vaak slachtoffer van geldzucht in nieuwsvoorziening
32
0
Belastingdienst stuurt betalingsherinnering over reeds betaalde zorgverzekeringswet-aanslag
'Hoe gemakkelijk maakt de belastingdienst het voor de ondernemers van wie ze het moeten hebben?'
55
0
Gaat AI gedrags-training en executive coaching vervangen?
'Mensen leren elkaars gedrag te begrijpen in een menselijke omgeving. Online trainingen helpen je onvoldoende om dit te leren, terwijl dit een enorme succesfactor is als je iets wil bereiken.'
138
0
Voetbalwedstrijden nodeloos duur door concurrentie tussen Viaplay, Ziggo Sport en ESPN
Alleen de aanbieders worden beter van de verschillende abonnementen; de klant betaalt maar ziet minder wedstrijden
162
0
Recente reacties
'Dear Bert,
I am writing on behalf of The Myers-Briggs Company in US regarding your article on Managementsite.nl: MBTI zeer winstgevende tool, maar is zij ook betrouwbaar?
We want to point out a few of the points about the Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) tool mentioned in the article that are not correct.
We would like to request corrections to the piece as listed below:
It is not true that the MBTI assessment is not a well-researched scientific tool. It is both valid and reliable, meeting all the requirements for a psychometric assessment put forth by both the American Psychological Association and the British Psychological Society. A wide body of data supports the assertion that, when properly applied, the MBTI instrument accurately measures what it is intended to measure. Also, it is updated regularly based on continuing research by trained psychologists.
The latest version of the official MBTI assessment reports test-retest correlations within 3 weeks for the most recent version of the Myers-Briggs instrument averaging .75 for the four scales and .72 for 4 weeks to 6 months, indicating good reliability for each preference over long periods of time and which meets the standards put forth from the American Psychological Association for a psychometric assessment. The Myers-Briggs company makes its various validations freely available at https://www.themyersbriggs.com/MBTIvalidity.
Also, it is incorrect to say that the MBTI assessment is outdated. In truth, it is continually updated by a team of psychologists and experts. The most recent version of the MBTI is the Global MBTI assessment, with its manual published in 2018, providing a wealth of research-based evidence on its reliability and validity. The manual also explains the theory behind the assessment, its construction, and the data collection and analysis of the scales.
The tool has withstood more than fifty years of scientific scrutiny, and a simple search on the Center for Applications of Psychological Type’s MBTI Bibliography Search reveals nearly 11,000 citations of the MBTI assessment.
Regarding the mention of using the MBTI framework for selection and recruitment or people removed from their positions for not fulfilling MBTI preferences requirements, the MBTI assessment was not designed either for screening job candidates or predicting performance in their roles. It doesn’t measure ability or one’s success in applying the attributes of a preference. Both The Myers-Briggs Company and The Myers and Briggs Foundation would consider this to be an egregious misuse of the MBTI instrument.
For more links and research about the scientific background of the MBTI and common misconceptions, I encourage you to visit: https://www.themyersbriggs.com/mbtifacts
Additionally, please contact us for further clarification on any of the points listed above. We’d be happy to connect you with one of our psychologists to answer any additional questions for future articles.
Kind regards,
Agnes Pavloff-Rubingh
Country Manager MBTI
Op het afgesproken tijdstip dat we met de eigenaar een introductie gesprek zouden hebben reed zij voor onze neus weg. De buurman zei toen dat zulke dingen wel vaker voorkwamen. Daarna heeft ze nooit meer wat van zich laten horen. Ook niet op meerdere telefoontjes en een email.
Ik ben blij dat we een ander locatie hebben kunnen vinden waar we een prachtige dag hebben gevierd.
Vooral in mijn omgeving Haarlem Amsterdam en wijde omtrek zijn ze erg
actief.
Het zijn onder anderen Witgoed Monteur Haarlem &witgoedreparatie-haarlem.com&www.witgoedmonteur-haarlem.nl&Witgoed Reparatie Service Haarlem&www.witgoedreparatie-vandijk.nl enz enz.
Ze hebben vaak 085 nummers en geven jaren garantie,dus niet.
Ze komen afspraken niet na ze repareren zelden of niet of met onderdelen tweedehands.
Ook komen ze vaak met zijn tweeën en ze spreken de Nederlandse taal niet,
Ze zijn niet vakkundig hebben geen witgoed opleiding gehad.
Als u zo een bedrijf belt krijgt u nooit de monteur aan de lijn maar een telefoniste.
Die je dus niks kan vragen over het probleem.
Zorg dat als je een bedrijf belt, dat u altijd een goed Nederlandse sprekende monteur aan de lijn krijgt.
Dan kunt u goed het probleem uitleggen en aanhoren en bepalen of het een vakkundige monteur is.
De reviews van deze bedrijven zijn allemaal nep reviews,lees maar eens goed door dan kan je zien dat dezelfde reviewer deze ook bij anderen zijn geplaatst.Meestal 1 van zijn eigen bedrijven.
Ze opereren onder veel verschillende namen,en wisselen dat ook steeds.
Nu opereren ze ook onder zogenaamde Nederlandse achternamen,daardoor denkt een klant dat het wel goed zit.
Ze plaatsen slechte reviews bij goede en betrouwbare witgoed bedrijven.Om hun Google ranking naar beneden te halen.
Waardoor ze zelf hogerop komen met jawel; allemaal nep reviews.
Dus mijn tip voor de klanten is als u niet met de monteur zelf kan bellen dan nooit in zee gaan met het bedrijf,en nooit bovenstaande bedrijven bellen.
Als ze weer van naam veranderen meld ik het weer op deze site.
Keep up the good job