Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Klantgericht denken en doen is geen rocket science. Toch gaat klantgericht denken en doen niet vanzelf. Het vraagt om voortdurende aandacht van iedereen, te beginnen met het management. helaas word vaak productiegericht gedacht en gewerkt en is van klantgericht denken en doen geen sprake.
Omgekeerd denken dus! Inspireer en geef volmacht om te handelen. Uiteraard tot een bepaalde hoogte. Geef mensen de ruimte om fouten te maken. Bespreek die en maak het beter!

Marloes
http://www.goalretail.nl

Klantgericht denken en doen is iets dat je dagelijks en continu in je denken en handelen moet hebben. Alleen op zo een manier kan je dit toepassen in de praktijk en laten zien dat je klantgericht bezig bent. Heel goed artikel. Doet je nadenken over wat jij en je organisatie mee bezig zijn. Ik zie enkele punten die ik mee kan nemen.

[…] In 3 maanden de klantgerichtheid verbeteren. Herrie in de keuken van een ingenieursbureau. En: Wat belemmert klantgericht werken? Checklist met de 7 belangrijkste obstakels. […]

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of