Het artikel "Doodmoe" van auteur Hans Verstraaten, kwam onder mijn aandacht vanwege de vraag “Kan ik het nog redden met mijn winkels in deze nieuwe wereld?” Het artikel is gebaseerd op Hans’ ervaringen op het net die een negatieve uitwerking op zijn gemoed hebben. Zijn aankopen via internet en ervaringen met digitale handelingen, bijvoorbeeld de klantenkaart van AH, doen hem bijna besluiten om alleen nog maar in fysieke winkels te kopen. Deze ervaringen zijn herkenbaar en geven aan dat er wel degelijk een bestaansrecht is voor fysieke winkels. Alleen denk ik dat de echte kracht en dus de kans van de winkelier om zich te onderscheiden versleuteld zit in de potentie van de fysieke winkel. Daar ben je in staat om beide werelden effectief te omarmen. Daar kun je cross mediaal het onderscheid ...
Twee werelden in één winkelruimte

Lees verder met een Pro-abonnement
Elke week de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van beter managen en organiseren.
- Blijf op de hoogte en krijg toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Kortingen op events & webinars en gratis Ebooks
- Uw eigen bibliotheek op ManagementSite waar u de artikelen van uw voorkeur kunt bewaren
Upgrade naar een pro-abonnement voor € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar.
Bent u al lid? Log dan in.
