Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Prima tips, Vincent.

Sluiten mooi aan bij de adviezen die ik in mijn schrijftrainingen geef. Met name tip 1 is heel waardevol. Aan de hand daarvan kun je de toon van je offerte bepalen. En als je goed luistert en uitspraken van je klant noteert, kun je je klant hier en daar letterlijk citeren voor extra herkenning (en als bewijs dat je goed hebt geluisterd).

Ik heb nog een vraag over tip 3. Ik heb de alinea nu een paar keer gelezen en begrijp de eerste twee regels echt niet. Jouw advies is toch dat je op tijd moet nabellen he? Maar in de eerste twee zinnen verwijs je naar een situatie dat iemand een telefoontje krijgt waar die niet op zit te wachten. Wat hebben die twee zinnen met jouw advies te maken?

Ik ben benieuwd!
Fijne dag nog.

Vrolijke groet,
Paula

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of