Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Zeer goed voorbeeld.
Wat een gebrek aan juiste prioriteiten en lef bij de NS, trouwens. Blijkbaar zijn treinen (en reizigers) er om machinisten hun tijd leuk en vooral niet te vermoeiend te laten doorkomen. En uit (zelf?)censuur doet men dan maar niets.
Ik stuur het door naar mijn volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer.

Beste Niels,

Dank voor je reactie. Ik krijg de indruk dat er nog flink wat wissels om moeten voordat men effectieve maatregelen neemt om het spoor veiliger te maken. ProRail en de NS moeten maar weer eens wat vaker rond de tafel gaan zitten. Wellicht ook handig om reizigersvereniging Rover hiervan op de hoogte te stellen.

Ton Verbeek

De reactie van NS laat zien dat sommige organisaties (en mensen) leven vanuit angst. Namelijk angst voor het weerwoord van medewerkers of vakbonden, angst voor verandering en angst voor gezond en creatief nadenken en angst voor het toepassen van simpele en eenvoudig toepasbare oplossingen. Je artikel dient inderdaad zowel naar Rover, vertegenwoordigers in de Tweede Kamer als naar de betreffende ministers te worden gezonden. Je artikel is een uitstekende aansporing voor toepassing van GBV, het gebruiken van het Gezonde Boeren Verstand.
Nico Helmus

Het lijkt mij toch vooral het eigen belang te dienen als het personeel van de NS hier iets meedoet. Ik zou het in ieder geval opnieuw op de agenda zetten als ik de directie was. Is de NS soms veranderingsmoe?

Harry Wiggers.

Toon alle 4 reacties
x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of