Relatiemanagement: wat het niet is! Doet adverteren verkopen? Groeien begint bij uw bestaande klanten Hoe bouw je vertrouwen op? Investeren in relatiemanagement Kiezen om gekozen te worden Klantentrouw bepaalt uw winstgevendheid Tijd voor actie! Relatiemanagement: wat het niet is! Klanten meenemen naar het voetballen, je beste relaties uitnodigen voor haringparty’s, nu en dan een belletje plegen, twee flessen wijn aan het einde van het jaar en tussendoor een verjaardagkaartje sturen. Dat is vaak de eerste associatie als het woord relatiemanagement valt. Terwijl het daar maar weinig mee van doen heeft. De betere opdrachtgever krijgt van iedereen wijn, het telefoontje komt vaak ongelegen en houdt je van je werk, de verjaardagskaart rolt uit het CRM-systeem en het is maar helemaal de vraag of uw klanten van voetbal of van haring houden. Maar ja, daar houden we zelf van en dus zullen ook onze klanten eraan geloven. Als er ergens aanbodgericht gedacht…