Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Het bericht sluit af met de volgende alinea:

Hoe tevredener werknemers zijn over hun beoordelingsgesprekken, hoe loyaler en klantgerichter ze zijn.

Wat is hierin de oorzaak en wat is het gevolg? Een algemeen positieve attitude kan bijvoorbeeld ook de grondlegger van beide fenomenen zijn.

Zonder 360 graden feedback is de mogelijkheid tot een juiste beoordeling bijna onmogelijk. In de huidige omgeving (concurrentie) is een beoordeling zonder een goed onderbouwt systeem bijna onmogelijk.

De tijd van observatie en dit in een coachende vorm gieten is er helaas niet.

Mede hierdoor is de feedback vaak aanvallend en is er in de nazorg geen aandacht voor een coachend vervolg.

Het nalaten van een beoordeling zou zoals in het artikel omschreven dan beter achterwege kunnen blijven.

Helaas is deze situatie in veel organisaties een feit.

Met groet en dank.
Arjan

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of