Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

In het sociaal management of HRM komt de QWL of the quality of work life heel zelden in beeld . Hoe ervaart of beleeft of interpreteert een medewerker zijn functie en taken en bijdrage persoonlijk. Zelfs in die schaarse exit-interviews komt dit thema niet aan de orde. Verlangenmedewerkers begrip, aandacht en feedback voor hun werk of bedrijvigheid ? Of zijn er andere motiverende factoren die de hoofdrol spelen. Loyauteit en openheid lonen niet, dat is meer en meer de overtuiging bij ervaren toegewijde medewerkers. Niet een paar klinisch psychologen horen in HRM maar alerte figuren met attentie en opmerkingsgave en vooral het vermogen om samen met het personeelslid te peilen en te zoeken hoe het de volgenede dag beter en efficiënter kan. To be and remain human and efficiënt daar zou het moeten overgaan.

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of