Channels
Leestijd: 3 minuten

Beter zijn door minder te doen

Hoe functioneert de helpdesk van LinkedIn, FaceBook, Twitter of GMail?

2 Reacties

Facebook heeft een nieuw logo gelanceerd vandaag. Een test; kunt u eerst het huidige logo van Facebook, uit uw hoofd, tekenen? Daarna ziet u hieronder, click op lees verder, 2 logo’s. Welke is de nieuwe en welke is de oude en vergelijk ze met uw tekening! Dan ziet u, hoe het brein een wereldmerk met eenvoudig logo onthoudt. En wat zegt dat over, niet-logo, communicatie uitingen?

http://www.replytoall.nl/corporate-communicatie/facebook-heeft-een-nieuw-logo-kent-u-de-verschillen/

Facebook heeft ook geen helpdesk en het sturen van nutteloze formulieren heeft dan ook geen enkele zin.
Stuur ook nooit een Kopie van je I.D kaart want het komt terecht in verkeerde handen. Er heeft nog nooit iemand een nuttig antwoord ontvangen.
Voorbeeld van hun helpforum
https://www.facebook.com/help/community/?view=top

Juist .. daar schrik je van toch ?? 95% van alle vragen staan open en er wordt totaal niet op geantwoord. Heb je een account die niet meer werkt.. bespaar je tijd en stop er mee. Maak een nieuw account of stop met het nutteloze Facebook.
Pas op voor privé klagen via de chat want ook dat wordt onderschept. Facebook is een gevaar voor iedereen en de privacy is heer erg ver te zoeken.
Neem een voorbeeld aan Maarten Verhoeven. hij heeft het beter voor elkaar.

 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of