Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

[…] Slimme logistiek in de laatste meters naar de klant wordt een beslissende concurrentie-factor. Op Managementsite wordt een overzicht gegeven van de noodzakelijke innovatie in […]

goed stuk Walther. Er is alleen één grote drempel en die zit in de allerlaatste zin:

“…Je moet dan wel samenwerken met de beste logistieke dienstverleners; geen domme pakjesbezorgers, maar echt, innovatieve logistieke dienstverleners….”

Er is helaas geen enkele diensverlener die onder de 10 euro een tijdvensterlevering van 2 uur kan uitvoeren. Daarmee bedoel ik: minder dan 10 euro in rekening brengt aan een webwinkel voor een tijdvensterlevering van 2 uur aan de klant van de webwinkel. De eerste pakjesbezorger die dat voor elkaar weet te krijgen is pas écht een innovatieve logistieke dienstverlener…

We hebben in Nederland gewoon te veel verschillende supermarkt ketens. Waarom kan de lokale Deen/AH/etc de bestelling niet aannemen? Ze zijn toch tot 8 uur s’avond open ? De huidige post agentschappen zijn veel te gelimiteerd.

In Asie (Japan/Taiwan) is het heel gewoon om je bestelling af te laten leveren bij de lokale 7-11 of equivalent.

Heel handig voor e-commerce, maar ook voor de consumenten zelf.

Als je een pakje bevroren vis naar een tante wilt versturen die een paar honder kilometer verderop woont dan kan dat gewoon. De 7-11 vestiging heeft de koeling al — en het afleverbedrijf rijdt met gekoelde trucks rond.

Late reactie maar google maar eens op: Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring

Nu weet ik waarom ik op zaterdag niets geleverd krijg!

Toon alle 4 reacties
x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of