Waar te beginnen met het verkennen van neuromarketing?

Het is van belang om een duidelijk beeld te krijgen van de term neuromarketing en wat dit voor specifieke producten, diensten en branches kan betekenen. De toepassing van inzichten is nameljk steeds verschillend. Er zijn verscheidene goede boeken over neuromarketing uitgekomen (zoals bijvoorbeeld: 'Influence - The Psychology of Persuasion' van Robert Cialdini (2007 en diverse herdrukken) en 'Anatomie van de Verleiding' van Paul Postma in 2013). En er zijn natuurlijk een aantal sites die het onderwerp verder beschrijven.

Andere titels:
Neuromarketing – Patrick Renvoise
Neuromarketing – Leon Zurawicki
Emotionomics – Dan Hill
Uit de grijze massa – Tjako Walvis
Brainfluence – Roger Dooley
Predictably irrational – Daniel Ariely
Start with why – Simon Sinek
Blink – Macolm Gladwell.
Neurowebdesign - Susan Weinschenk
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 51 vragen en antwoorden over Neuromarketing.