Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Deze bijlage heeft mij enorm op weg geholpen met het inzien van bepaalde aspecten in de Interne Organisatie. Ook heeft het geholpen bij het maken van een project voor een studie die ik momenteel volg. Namelijk Marketing Management. Ik zal deze site wel vaker bezoeken!

Meneer,
voor school moet ik een omschrijving geven van een empowermentprobleem en hier moet ik een oplossing voor geven.
Heeft u misschien informatie hierover?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Martine Willemsen.

Met belangstelling heb ik uw artikel gelezen. Ik ben vestigingsdirecteur van een makelaarskantoor met 13 mensen, waarvan er 6 commercieel administratief werk verrichten. Wij zijn een traject ingegaan waarbij de klant meer aandacht moet krijgen. In het kort komt het erop neer dat we de administratie en het klantencontact willen scheiden: back-office en front-office. Een totaal andere werkwijze. Na een gedegen voorbereiding hiervan hebben de mensen de keuze gekregen of men in back of front wil werken. Alle relevante zaken zijn met de mensen besproken. We hadden niet de illusie dat er geen weerstand zou zijn, echter de weerstand is behoorlijk groot.
Uit uw artikel lees ik dat als mensen niet de innerlijke motivatie hebben om te veranderen, het doorzetten ervan weinig succesvol zal zijn. Mijn vraag is als je als bedrijf een bepaalde koers wilt gaan, en mensen willen niet (of deels niet) mee, moet dan maar van de verandering afzien????
Mij lijkt van niet.

Bijvoorbaat dank voor uw reactie.

Joost Verbaas

x
x