Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Beste Frank

Intrigerend in jouw tekst is de beschrijving van hoe bedrijven vorm geven aan klantgedrevenheid. Projecten starten, de serviceketen doorlichten, customer journey’s in kaart brengen en optimaliseren, bedieningsconcepten (her)ontwerpen, portfolio aan grootschalige, stevig gepositioneerde veranderprogramma’s en initiatieven ontwerpen, begeleiden en managen.
Jij constateert dat al die initiatieven niet tot het gewenste resultaat leiden.
Zeer herkenbaar!

Als de lijnorganisatie niet in beweging komt kan je ‘klantgedrevenheid’ wel vergeten. Terecht dat jij je daar in jouw bijdrage op richt.

Het blijft merkwaardig dat zoveel organisaties nog in allerlei onzinnige acties en dolgedraaid projectmanagement blijven volharden. Temeer daar al lang bekend is dat al dat gedoe buitengewoon geschikt is om iedereen af te doen haken.

Wat ik voor het gemak ‘De Nieuwe Nuchterheid’ noem is kennelijk nog geen gemeen goed. En het nog veel bekendere ‘Keep it Simple’ ook niet.

Over De Nieuwe Nuchterheid: De trends. Wat groeit en bloeit? Wat zakt weg?.
Over ‘Keep it Simple’: Drie voorbeelden van werken aan klantgerichtheid.

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of