Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Hi Guido,

Mooi artikel! En, inderdaad, oppassen dat de kracht van Design thinking niet ondergraven gaat worden door de hype en de devaluatie hierdoor van dit denken. Kijk uit naar jouw bijdrage aan Veranderkracht op 13-11, samen met Arend Ardon!

ervaar zelf ….
de kracht van anders denken, omdenken en loslaten van paradigma’s. We zien allemaal dat de wereld in hoog tempo blijft veranderen. Het is enorm verleidelijk om problemen van vandaag op te lossen met denkbeelden van gisteren. En zoals Albert Einstein al zei; dat is niet de manier.

Op dit unieke event gaan we mogelijkheden, kansen en ideeën goed opschudden. Laat je meevoeren in het unieke verhaal en beleef de ultieme employee experience. Het belooft een inspirerende, creatieve en vooral interactieve dag te worden.

Gedurende deze dag staan managers (directie/HR) afkomstig uit verschillende bedrijven en instellingen voor een flinke uitdaging. Wat precies; dat blijft nog een verrassing, maar alles draait om; hoe kun je er beter uitkomen door juist af te wijken van je normale denkpatronen? Omdenken en Design Denken daar draait het om. Naast een hoop inspiratie krijg je ook de tools aangereikt waarmee je je eigen omgeving kan verrijken met Design Denken.

https://www.treams.nl/dxtevent

Dankjewel Guido voor je herkenbare en scherp geschreven inspiratie als het gaat om innovatie en hoe we dat aanpakken. Daar zou ik graag eens met je over doorpraten tijdens een kennismaking. Sta je daarvoor open?

Dat heet dus gewoon creatief denken, out-of-the-box en meer. Maar blijkbaar hadden we weer een nieuwe term nodig.

Toon alle 4 reacties
x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of