Channels
Leestijd: 5 minuten

Corporate communicatie: Tijd om kleur te bekennen

Een sterke reputatie? Durf je nek uit te steken!

7 Reacties

Frank, wat een sterk pleidooi voor moedig leiderschap. Leiderschap dat niet roekeloos of te risicomijdend is, maar juist krachtig en op waarden gebaseerd. Hoe sterker je waarden verankerd zijn, hoe meer je in staat bent in de uitvoering in te spelen op wat nodig is. Dat is heel wat anders dan je beleid afstemmen op wat de omgeving zal vinden. Er is een grote behoefte aan rolmodellen inderdaad. En aan bemoediging van deze rolmodellen. Daarom zetten we ze in het licht in Factor MOED! En dat is wat mij betreft slechts een begin. We veranderen de wereld niet in ons eentje en ook niet in een week. We kunnen wel de verbinding zoeken en krachtig staan vanuit rotsvaste overtuigingen.

Dank Marinka. Ik heb het boek meteen besteld. Groet, Frank

Beste Frank, een ijzersterk geschreven stuk over Reputatiemanagement. Juist in deze tijd van polarisatie worden verbindende visies van CEO’s zo elementair voor een reputatie gestoeld op waarden.

Dank voor je reactie Marcel. Goed om te horen dat mijn stuk je aanspreekt.

Wat leuk Frank. Veel leesplezier. Ben benieuwd naar je mening

Helder betoog! En heel erg waar.

Dank Marije. Gr. Frank

 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of