Channels
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Mooi! Kort en krachtig. Heel consistent met de inhoud. Bij lezen van het artikel moest ik denken aan Peter Senge, die de bull shit test introduceert:
“Ask the person: what is your sense of the vision? And how did this vision effect what you did today. And if people say ‘I don’t know’, then the vision is not there. It is only there if it influences day to day actions.”

Prachtig artikel!
Doorbreek de cirkel. Einde aan de tot standaard verheven gebakken (marketing)lucht. Gewoon doen wat je doen moet: klanten blij maken. Je zou denken dat je niemand hoeft uit te leggen dat dat de juiste koers is… of toch?

Nog een mooie van Yellow Cab; think global, act local. De koers van een bedrijf in een kort en krachtig verhaal, daar gaat het om.

[…] Missie, visie, kernwaarden: de trends […]

[…] Feedback: trends en handvatten […]

[…] missie, visie en kernwaarden  worden bondiger en meer gefocust. Een doelstelling of principe als ‘inspirerende ambitie’ […]

Toon alle 6 reacties
x
x