Opleiding: MBO Workshop - Omgaan met klachten, emoties en agressie (Bootcamp)
Ervaar je moeilijkheden bij het omgaan met agressie, intense ontevredenheid en zowel verbale als non-verbale spanningen tijdens je werk? Heb je behoefte aan effectieve strategieën om hiermee om te gaan? Dan is de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie precies wat je nodig hebt. Tijdens deze sessie leer je hoe je op professionele wijze kunt omgaan met agressief gedrag, het afhandelen van klachten en het adresseren van ontevreden klanten. Je leert onder meer hoe je duidelijke grenzen kunt stellen, op een empathische manier met emoties kunt omgaan en hoe je professioneel kunt reageren in stressvolle situaties. De workshop begint met een beknopte theoretische uitleg, gevolgd door praktische toepassingen in diverse realistische scenario's. Na voltooiing van de workshop beschik je over een stevige basiskennis om klachten, emoties en agressie effectief aan te pakken. Meld je nu aan en ontwikkel de vaardigheden om professioneel met uitdagende situaties om te gaan!
Wil jij leren en groeien met persoonlijke aandacht? Dan is Holland Opleidingen Groep de opleider die je zoekt. Jouw persoonlijke leerproces staat bij ons centraal. Tijdens een workshop word je van het begin tot het einde optimaal begeleid. Holland Opleidingen - Bootcamp is dé klassikale opleider voor mensen die zich willen blijven ontwikkelen. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen praktijksituaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie. Een Bootcamp-workshop heeft als doel om in korte tijd een volledig workshop-programma te volgen. Deze Bootcamp-workshop wordt in Steenwijk verzorgd.
Voor wie?
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die beter met klachten, emoties en agressie op het werk om willen gaan.
Vooropleiding
Holland Opleidingen Groep heeft voor het volgen van deze workshop geen specifieke eisen gesteld aan jouw vooropleiding. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling advies & voorlichting.
Voorbereiding
Voor het volgen van deze workshop is er geen studievoorbereiding vereist.
Leerdoelen
.Programma
Tijdens deze workshop worden de verschillende onderwerpen behandeld. Alle onderwerpen binnen deze workshop zorgen gezamenlijk voor de gewenste kennis en vaardigheden.
Inhoud van Module 1
- Omgaan met ontevreden klanten
- Klachtbehandeling
- Feiten en emoties scheiden
- Effectief omgaan met agressie
Certificaat
Het volgen van de workshop MBO Workshop - Omgaan met klachten, emoties en agressie geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
- MBO Workshop - Omgaan met klachten, emoties en agressie
Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van Holland opleidingen Groep en wordt je opgenomen in ons register.