Ik heb niets nieuws te bieden op de beurs en wij kunnen nu al de vraag niet aan?

Lijkt een ogenschijnlijk legitiem argument om niet aan een beurs deel te nemen. Maar de vraag zou moeten zijn hoe uw marketingcommunicatie strategie eruit ziet en of daarbinnen rekening gehouden is met beurzen. Niet de beurs, maar uw eigen marketingstrategie staat voorop. Beurzen kunnen daar wel antwoord op geven. Niet alleen het verwerven van orders, het uitbreiden van contacten, maar ook het onderhouden van de bestaande relaties of het nog eens onder de aandacht brengen van een bestaand product of dienst kan een reden zijn om deel te nemen. Net als het vestigen van de aandacht op bijvoorbeeld de service of de uitgekiende logistiek. Of research & development. Draai de zaak eens om. Zoek niet naar een reden om aan een beurs deel te nemen, maar kijk naar de kansen die het medium biedt om optimaal rendement uit uw eigen marketingstrategie te halen.
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 92 vragen en antwoorden over Beurzen.