Opleiding: SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Inhoud van de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training test uw kennis en begrip van de terminologie & kernprincipes van SIAM®. (Service Integration And Management)
Tijdens de SIAM® Foundation training worden onder andere de volgende onderwerpen besproken: uitdagingen, potentiële voordelen en de risico’s van het implementeren van Service Integration And Management. (SIAM®)
Doelgroep voor de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training is bedoeld voor de professionals die SIAM® willen implementeren in hun organisatie en specifiek voor diegene die al bezig zijn met IT Service Management processen.
Doelen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Na het volgen van de SIAM® Foundation training kunt u:
- de belangrijkste concepten en processen van SIAM® die gebruikt worden in organisaties omschrijven.
- een SIAM®-Ecosysteem ontwikkelen, waarbij u de resources van uw organisatie beter leert te organiseren.
- ondersteuning bieden bij het implementeren van SIAM®, waarbij u op basis van de belangrijkste processen overwegingen leert te maken.
- de risico’s verminderen die komen kijken bij het SIAM®-Ecosysteem en Integrated Services.
- de verschillende practices van SIAM® met elkaar linken voor een betere dienstverlening.
- de belangrijkste fases van de implementatie van SIAM® omschrijven voor een betere uitrol hiervan.
- de rollen binnen SIAM® en de verantwoordelijkheid van de processen binnen de organisatie bepalen.
- de meeste geschikte SIAM® practices selecteren in lijn met de volwassenheid van de organisatie en omgeving van een organisatie.
Voorkennis en niveau SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Geen, MBO
Kennis van IT Service Management wordt aangeraden.
Duur SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag het examen gedaan worden.
Examenonderwerpen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
- Introduction to Service Integration and Management (SIAM®)
- Service Integration and Management (SIAM®) Implementation Roadmap
- Service Integration and Management (SIAM®) roles and responsibilities
- Service Integration and Management (SIAM®) practices
- Processes to support Service Integration and Management (SIAM®)
- Service Integration and Management (SIAM®) challenges and risks
- Service Integration and Management (SIAM®) and other practices
Examendetails SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Aantal multiple-choice vragen : 40
Cesuur : 65% (26 van de 40)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan : nee
Taal examen: Engels
Elektronische hulpmiddelen toegestaan: Nee
Examenduur: 60 minuten
