Opleiding: SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

Inhoud van de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training test uw kennis en begrip van de terminologie & kernprincipes van SIAM®. (Service Integration And Management)

Tijdens de SIAM® Foundation training worden onder andere de volgende onderwerpen besproken: uitdagingen, potentiële voordelen en de risico’s van het implementeren van Service Integration And Management. (SIAM®)


Doelgroep voor de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training is bedoeld voor de professionals die SIAM® willen implementeren in hun organisatie en specifiek voor diegene die al bezig zijn met IT Service Management processen.

Doelen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Na het volgen van de SIAM® Foundation training kunt u:

  • de belangrijkste concepten en processen van SIAM® die gebruikt worden in organisaties omschrijven.
  • een SIAM®-Ecosysteem ontwikkelen, waarbij u de resources van uw organisatie beter leert te organiseren.
  • ondersteuning bieden bij het implementeren van SIAM®, waarbij u op basis van de belangrijkste processen overwegingen leert te maken.
  • de risico’s verminderen die komen kijken bij het SIAM®-Ecosysteem en Integrated Services.
  • de verschillende practices van SIAM® met elkaar linken voor een betere dienstverlening.
  • de belangrijkste fases van de implementatie van SIAM® omschrijven voor een betere uitrol hiervan.
  • de rollen binnen SIAM® en de verantwoordelijkheid van de processen binnen de organisatie bepalen.
  • de meeste geschikte SIAM® practices selecteren in lijn met de volwassenheid van de organisatie en omgeving van een organisatie.

Voorkennis en niveau SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Geen, MBO

Kennis van IT Service Management wordt aangeraden.

Duur SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag het examen gedaan worden.

Examenonderwerpen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

  • Introduction to Service Integration and Management (SIAM®)
  • Service Integration and Management (SIAM®) Implementation Roadmap
  • Service Integration and Management (SIAM®) roles and responsibilities
  • Service Integration and Management (SIAM®) practices
  • Processes to support Service Integration and Management (SIAM®)
  • Service Integration and Management (SIAM®) challenges and risks
  • Service Integration and Management (SIAM®) and other practices

Examendetails SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Aantal multiple-choice vragen : 40

Cesuur : 65% (26 van de 40)

Open boek : nee

Elektronische apparatuur toegestaan : nee

Taal examen: Engels
Elektronische hulpmiddelen toegestaan: Nee

Examenduur: 60 minuten

Meer...
€1.293
ex. BTW
Aangeboden door
D-ICT Solutions
Onderwerp
SIAM
Niveau
MBO+
Looptijd
3 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
EXIN
AgilePM - Agile Project Management (APMG)
ASL
COBIT 5
APMG Change Management
BISL
Erkend keurmerk
ITIL
PRINCE2
APMG-International