Opleiding: Customer Journey

  • Maak zelf een Customer Journey met het stappenplan. Je krijgt het template mee;
  • Hoge interactie met deelnemers. Een dag van samen ervaren en doen;

Voor organisaties is het in de eerste plaats van belang dat zij producten en diensten aanbieden die voldoen aan de functionele wensen en verwachtingen van hun klanten. Dat is logisch, maar met dat alleen zijn we er nog niet. De klantbeleving van deze producten en diensten is wellicht zelfs nog belangrijker. Daarin kun je je namelijk pas echt onderscheiden ten opzichte van andere aanbieders.

Binnen het gedachtegoed van Lean staat klantwaarde centraal. Door je klanten heel goed te begrijpen en je processen daarop in te richten ben je in staat om aan de klantverwachting te voldoen en deze zelfs te overtreffen. Tegelijkertijd blijf je in continue dialoog met je klanten om hun feedback te gebruiken als waardevolle aanwijzingen voor verdere ontwikkeling van je product of dienst.

Hoe goed ken jij je klanten?

Meer...
€504
ex. BTW
Aangeboden door
Bureau Tromp | Lean trainingen & Lean Six Sigma trainingen
Onderwerp
Customer Journey
Niveau
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 1
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Houten/Utrecht (Kantoor Bureau Tromp)
di 25 nov. 2025
Houten - Utrecht (Kantoor Bureau Tromp)
di 31 dec. 2030
Keurmerken aanbieder
CRKBO en BTW-vrijstelling
ASQ Certificering
Lean Competency System
Erkend keurmerk
NRTO
Over CPION
CREBO
Stichting OOM