Opleiding: Online Personalisatie (training)
Omschrijving:
Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijven als ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raken gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer. Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in één dag hoe je je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen.
Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content gedreven websites. Je leert hoe je op basis van data en klantinzichten relevante dialogen kunt maken waarmee je de beleving van de bezoeker optimaliseert en daarmee de conversie verhoogt en het succes van je website vergroot. Stap nu in en ga er zelf actief aan de slag. Online personalisatie is een effectieve manier om relevant te blijven en om je als bedrijf onmisbaar te maken.
Doel:
Je leert in één dag: - De doelstellingen die je met online personalisatie kunt bereiken, - De verschillende vormen van online personalisatie in de klantreis, - Bezoekers herkennen en profielen opbouwen voor segmentatie en personalisatie, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van segmenten en individuele bezoekers, - Hoe je aan de hand van personalisatie hypothesekaarten tot nieuwe dialogen komt, - Hoe je impact kunt maken met je boodschap: juiste copy, design en structuur, - Hoe je personalisatie implementeert binnen je organisatie
Doelgroep:
Deze training is interessant voor iedereen die die zich bezighoudt – of wilt gaan bezighouden - met online personalisatie.
Vooropleiding:
Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis en ervaring hebt met online marketing en het ontwikkelen, optimaliseren en het beheren van websites.
