Opleiding: Masterclass Neuromarketing in de candidate journey

Nicol Tadema deelt diverse beïnvloedingstechnieken de je direct de volgende (werk)dag in de praktijk kan toepassen. Dit zijn technieken die aansluiten bij 7 fases in de candidate journey: van het trekken van de aandacht tot het aanzetten tot actie.

De beïnvloedingstechnieken zijn gericht op het onbewuste brein. Want… in een wereld die in een duizelingwekkend tempo verandert, blijft er 1 ding vrijwel hetzelfde. Dat is de manier waarop mensen keuzes en beslissingen nemen. Die keuzes en beslissingen worden in 98% van de gevallen gemaakt op de automatische piloot, instinct en op het gevoel. En ja, dit gebeurt ook als talent kiest om te reageren op jouw vacature én niet op de vacature van een concurrent. Ook bij het activeren van een job alert, een reply op een InMail of een like op een socialmediapost speelt het onbewuste brein een hoofdrol.

Ontdek hoe de kracht van invloed werkt én met welke kleine wijzigingen jij een reusachtig resultaat kan boeken.

Wist je dat… ‘sociale invloed’ een plek scoort in de top 3 van meest gewilde vaardigheden van werkgevers? Sociale invloed is de vaardigheid om anderen effectief te beïnvloeden, te motiveren en te inspireren. Bron: Future of Jobs Rapport 2025, World Economic Forum.

Meer...
€695
ex. BTW
Aangeboden door
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Onderwerp
Neuromarketing
Niveau
Mbo
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 6
Max: 16
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Rotterdam
ma 27 okt. 2025