Opleiding: Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) - Virtual Classroom

Je bent marketingprofessional, -manager of -adviseur en je wilt je kennis op het gebied van CRM sterk verdiepen.

Deze Masterclass wordt aangeboden op C-niveau. Niveau C is het niveau voor medior e...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Om een product te verkopen, is het essentieel dat je de klant weet te raken én hoog scoort op het gebied van klanttevredenheid (NPS). Tijdens de Masterclass CRM en Loyalty (SRM C) ga je aan de slag met de customer lifecycle analyse en verschillende CRM-uitdagingen, zodat je goed leert inspelen op de wensen van jouw klanten. Door een CRM-strategie op te bouwen en om te leren gaan met databronnen, kun je na afronding van deze Masterclass gemakkelijker jouw doelgroep in kaart brengen en inspelen op de behoeften van deze doelgroep.

Na afloop ontvang je het officiële certificaat ‘Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)’ van onze businesspartner SRM.

Tijdens deze 3-daagse Masterclass leer je op een tactische manier naar je klanten te kijken. Je ontdekt wat je van het gedrag van de klant kunt leren en hoe je deze informatie kunt toepassen om de resultaten van je organisatie te verbeteren. Je gaat in de lessen aan de slag met verschillende analyses en het uitwerken van een CRM-strategie. Je leert hoe je marketingprocessen kunt automatiseren en hoe je hierbij op een effectieve manier databronnen kunt gebruiken. Daarnaast verdiep je je in het uitvoeren van processen in tijden van verandering en komen de juridische aspecten van klantonderzoek aan bod.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)

o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging
o Van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten

3 dagen

Trainingen

SRM-CMCCRML|Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)

Brand Owner

Meer...
€1.690
ex. BTW
Aangeboden door
SRM
Onderwerp
CRM (Customer Relationship Management)
Niveau
Duur
3 dagen
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
NIMA Education Partner
CRKBO en BTW-vrijstelling
Cedeo