Opleiding: Training - Klantgericht telefoneren - (Bootcamp)

Algemene beschrijving:

De manier waarop klanten te woord worden gestaan aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Maar hoe voer je een klantgericht telefoongesprek? Hoe ga je om met weerstand en hoe breng je structuur aan in een telefoongesprek? Tijdens de training klantgericht telefoneren leer je op een praktische wijze hoe je structuur aanbrengt in een telefoongesprek, je leert hoe je werkt met een belscript en je leert om te gaan met verweer. Je gaat actief aan de slag met praktijkgerichte opdrachten en cases zodat je de theorie ook direct kunt toepassen in je eigen praktijk. Door het volgen van deze interessante training ben jij in staat om op een klantgerichte manier telefoongesprekken te voeren.

Doelgroep:

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die op een klantgerichte wijze telefoongesprekken wil kunnen voeren. 

Voorbereiding:

Het is raadzaam om je vooraf in het onderwerp te verdiepen, zodat je tijdens de training de tijd optimaal kunt benutten om beschikbare theorie en je eigen praktijkvoorbeelden te kunnen opnemen. Ook is het belangrijk vooraf je persoonlijke leerdoelen te bepalen zodat je deze mee kunt nemen naar de training. De training duurt 6 uren en wordt verzorgd door een professional uit het vakgebied.

Onderwerpen:

Tijdens de training worden onderstaande onderwerpen behandeld:

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Leerdoelen:

  • heb je inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • ben je in staat om een belscript op te stellen
  • weet je hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • ben je in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • heb je inzicht in afsluittechnieken
  • ben je in staat om te onderhandelen via de telefoon

Certificaat:

Na actieve deelname aan deze training, ontvang je het officiële certificaat van Holland Opleidingen Groep digitaal.

Studiekosten:

Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.

Over ons:

Bij Holland Opleidingen - Bootcamp geef jij een flinke boost aan je kennis en ervaring, binnen het door jou gekozen vakgebied. Binnen een tijdsbestek van 6 uren volg jij een volledige training. Zo heb je geen langdurige trajecten meer waar je veel tijd aan besteedt.

Meer...
€1.195
Aangeboden door
Holland Opleidingen Groep
Onderwerp
Telefoneren
Klantgerichtheid
Niveau
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
Erkend keurmerk
UWV scholingsvoucher
NRTO
Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB)
CRKBO en BTW-vrijstelling