Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

Reacties

Mooi, relevant en NODIG stuk. Ik waardeer de heer Boonstra om diens visie en schreef er eerder over: Jaap Boonstra maakt zijn titel Hoogleraar Leiderschap en Organisatieverandering meer dan waar. Door Organisatieverandering aan te vliegen vanuit zijn eerste rol WERKT het.

Veel managers, bestuurders en toezichthouders staan niet open voor feed-back. Sterker nog, in plaats van de “klager”te omarmen, schieten ze er op.

Ik weet dat ik niet iedereen vrolijk maak, maar schrijf het toch maar weer eens op “De enige persoon van wie topmanagers kritiek krijgen is van hun (eerste) echtgenote / partner . Die ruilen ze daarom graag in voor een jonger exemplaar…..”

Wellicht kan het boek “Tegenspraak” van Peter van Lonkhuizen helpen… Klachten en feed-back is een cadeau! “TEGENSPRAAK – Hoe je beter wordt van DWARSLIGGERS-” van Peter van Lonkhuyzen. Zie mijn recensie s.v.p.
https://goo.gl/dVqgb7

[…] mailbox loopt over van de e-mails met lijstjes. Vooral lijstjes met kenmerken van een goede leider. Op de tweede plek komen de lijstjes met welke soorten […]

x

Inloggen op ManagementSite.nl

Wachtwoord vergeten?

Heeft u nog geen account?

Word gratis lid
x

Inloggen

of