contentorial
Tegenwoordig zijn er vele facetten waar rekening mee moet worden gehouden, zoals intranet, sociale media en mobiele communicatie. Via de sociale media weten collega’s elkaar gemakkelijk te vinden. Steeds meer contacten worden onderhouden met steeds korter wordende berichten, in steeds minder tijd, via smartphones. De - vaak informele – interne communicatieprocessen in de context van de samenwerking laten zich niet meer voegen in strak keurslijf.
Bereikbaar zijn is een must! Het Nieuwe Werken vanuit thuissituaties en flexibele werkplekken versterken deze tendens. Collegiaal contact via Smartphone, Twitter en Facebook heeft een onontkoombaar effect op de sociale kant van uw organisatie.
John van Vianen, directeur KPN Zakelijke Markt: "Continuïteit in dienstverlening en bereikbaarheid zijn cruciaal. Dit krijgen we iedere dag weer bevestigd uit de dialoog met ondernemers. Of het nu bellen en gebeld kunnen worden betreft, of online bestellingen kunnen ontvangen en verwerken, voor de MKB'er telt ieder klantcontact en iedere opdracht. Iedere ondernemer wil flexibel kunnen zijn in snel wijzigende economische omstandigheden. KPN wil het voor de MKB’er daarom eenvoudiger maken en een betrouwbare partner zijn die de zorg overneemt van het beheer en onderhoud van ICT en telefonie. Want dan kunnen zij zich concentreren op het echte ondernemen, toch de kurk waar de Nederlandse economie op drijft.”
KPN ÉÉN biedt daarom MKB-bedrijven vanaf juni de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor haar totale communicatie- en ICT systemen bij KPN onder te brengen. Het betreft een geïntegreerde oplossing voor vaste en mobiele telefonie, internet en ICT, die hiermee inzicht, overzicht en eenvoud biedt aan ondernemers. Met KPN ÉÉN krijgt de ondernemer dan ook , één contract, één klantingang en één factuur. De klant betaalt per medewerker en KPN ÉÉN biedt bovendien de mogelijkheid om flexibel medewerkers te kunnen aan- of afmelden.
KPN introduceert KPN ÉÉN in juni 2013.
Klink hier voor meer informatie.
Gerelateerde artikelen

Innovatie kun je niet kopen
Jan Prins

De rol van Communicatie op de Werkplek voor Willekeurige Werkstukken
Luc de Ruijter

Deel uw ervaringen op ManagementSite
Wij zijn altijd op zoek naar ervaringen uit de praktijk, wat werkt wel, wat niet.
SCHRIJF MEE, word een pro! >>