Opleiding: Online cursus Jouw unieke employer value-propositie in 5 stappen
Bouw aan een sterk werkgeversmerk en trek nieuw talent aanInmiddels staat employer branding bij menig organisatie op de kaart. Grote kans dat het binnen jouw bedrijf dus ook begint te kriebelen. Maar waar begin je en wat is de sleutel tot het worden van een krachtig werkgeversmerk?
Het belang van een goede werkgever zijn én daarmee opvallen als organisatie was nog nooit zo belangrijk. Zo leer je niet alleen je werkgeversidentiteit kennen, je trekt ook nog eens het juiste talent aan. In deze online cursus ontdek je aan de hand van concrete voorbeelden en diverse onderzoekstechnieken, hoe je de eerste stap(pen) zet richting een ijzersterk employer brand.
Resultaat
- Je kent de technieken om de juiste informatie uit je collega’s en stakeholders te halen, om zo jouw werkgeversidentiteit in kaart te brengen
- Je weet welke stappen je moet zetten om te komen tot een employer value propositie (EVP)
- Je begrijpt hoe de EVP zich verhoudt tot het employer brand
- Je weet wat de do’s and dont’s zijn om te komen tot een EVP en de uitrol hiervan
Voor wie
De online cursus is interessant voor recruitment(marketeers), communicatiespecialisten en HR-professionals die zich bezighouden met arbeidsmarktcommunicatie.
Programma
Tijdens de online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- De ontwikkeling van de Employer Value Propositie (EVP)
- Vertalen van de EVP naar een creatief arbeidsmarktcommunicatieconcept
- Employer Branding strategie
- Van strategie naar uitvoering
Praktisch
On demand
- De online cursus duurt 1 uur
- Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
- Te bekijken waar en wanneer jij wil
- Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
- De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
- Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank
De online cursus is interessant voor recruitment(marketeers), communicatiespecialisten en HR-professionals die zich bezighouden met arbeidsmarktcommunicatie.
- Je kent de technieken om de juiste informatie uit je collega’s en stakeholders te halen, om zo jouw werkgeversidentiteit in kaart te brengen
- Je weet welke stappen je moet zetten om te komen tot een employer value propositie (EVP)
- Je begrijpt hoe de EVP zich verhoudt tot het employer brand
- Je weet wat de do’s and dont’s zijn om te komen tot een EVP en de uitrol hiervan
Tijdens de online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- De ontwikkeling van de Employer Value Propositie (EVP)
- Vertalen van de EVP naar een creatief arbeidsmarktcommunicatieconcept
- Employer Branding strategie
- Van strategie naar uitvoering

