Opleiding: Contentstrategie (training)
Omschrijving:
Tegenwoordig pak je de aandacht van een lezer alleen nog met persoonlijke, onderscheidende en relevante content. Het is daarom van belang dat je voor je organisatie een duidelijke contentstrategie hebt. Maar hoe bereik je jouw doelgroep tussen alle concurrentie? Hoe pak je dat aan voor jouw organisatie en hoe zet je een goede contentstrategie op? Dat leer je in de tweedaagse training Contentstrategie!
Doel:
Je leert in twee dagen: - Een onderbouwde klantreis met KPI’s op te stellen, zodat je strategie meetbaar is, - Handige tip en tricks om je workload te verminderen, - Inzicht in hoe je draagvlak in je organisatie verkrijgt, - Creatieve kaders die als blauwdruk voor jouw organisatie kunnen dienen, - Inzicht in methoden en technieken zodat je content jouw doelgroep ook echt bereikt
Je leert niet alleen theorie en praktijkervaringen maar past deze kennis ook gelijk toe. Zo kun je er na de training direct mee aan de slag in je eigen organisatie!
Doelgroep:
Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die zelf een contentstrategie willen leren opzetten.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van content marketing.
