Opleiding: Klantvriendelijke Klachtafhandeling

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar verstevig je juist de relatie. De training is bedoeld voor medewerkers die contact onderhouden met klanten.

Doelgroep

De training Klantvriendelijke Klachtafhandeling is geschikt voor medewerkers die contact onderhouden met klanten en professioneel om willen gaan met klachten.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Heb je inzicht in het ontstaan van klachten.
  • Ben je in staat de intenties van de klant bij een klacht te achterhalen.
  • Beschik je over kennis van emoties bij klachten.
  • Pas je effectieve oplossingsstrategieën toe.
  • Kun je je beter inleven in de klant.

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Ontdek hoe je lastige gesprekken met klanten over klachten prettiger laat verlopen door voor een professionele en effectieve afhandeling te zorgen.

Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantvriendelijke Klachtafhandeling’.

Aanpak

Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.

Incompany & Maatwerk

Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.

Meer...
€1.149
ex. BTW
Aangeboden door
ExplainiT
Onderwerp
Klachtenbehandeling
Niveau
Duur
2 weken
Looptijd
12 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 10
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Amsterdam
ma 17 nov. 2025
Eindhoven
ma 17 nov. 2025
Rotterdam
ma 17 nov. 2025
Utrecht
ma 17 nov. 2025
Zwolle
ma 17 nov. 2025
Amsterdam
ma 1 dec. 2025
Eindhoven
ma 1 dec. 2025
Rotterdam
ma 1 dec. 2025
Utrecht
ma 1 dec. 2025
Zwolle
ma 1 dec. 2025
Amsterdam
wo 17 dec. 2025
Eindhoven
wo 17 dec. 2025
Rotterdam
wo 17 dec. 2025
Utrecht
wo 17 dec. 2025
Zwolle
wo 17 dec. 2025
Amsterdam
di 30 dec. 2025
Eindhoven
di 30 dec. 2025
Rotterdam
di 30 dec. 2025
Utrecht
di 30 dec. 2025
Zwolle
di 30 dec. 2025
Amsterdam
vr 9 jan. 2026
Eindhoven
vr 9 jan. 2026
Rotterdam
vr 9 jan. 2026
Utrecht
vr 9 jan. 2026
Zwolle
vr 9 jan. 2026
Amsterdam
ma 26 jan. 2026
Eindhoven
ma 26 jan. 2026
Rotterdam
ma 26 jan. 2026
Utrecht
ma 26 jan. 2026
Zwolle
ma 26 jan. 2026
Amsterdam
di 10 feb. 2026
Eindhoven
di 10 feb. 2026
Rotterdam
di 10 feb. 2026
Utrecht
di 10 feb. 2026
Zwolle
di 10 feb. 2026
Amsterdam
di 24 feb. 2026
Eindhoven
di 24 feb. 2026
Rotterdam
di 24 feb. 2026
Utrecht
di 24 feb. 2026
Zwolle
di 24 feb. 2026
Amsterdam
vr 6 mrt. 2026
Eindhoven
vr 6 mrt. 2026
Rotterdam
vr 6 mrt. 2026
Utrecht
vr 6 mrt. 2026
Zwolle
vr 6 mrt. 2026
Amsterdam
vr 20 mrt. 2026
Eindhoven
vr 20 mrt. 2026
Rotterdam
vr 20 mrt. 2026
Utrecht
vr 20 mrt. 2026
Zwolle
vr 20 mrt. 2026
Amsterdam
di 7 apr. 2026
Eindhoven
di 7 apr. 2026
Rotterdam
di 7 apr. 2026
Utrecht
di 7 apr. 2026
Zwolle
di 7 apr. 2026
Amsterdam
ma 20 apr. 2026
Eindhoven
ma 20 apr. 2026
Rotterdam
ma 20 apr. 2026
Utrecht
ma 20 apr. 2026
Zwolle
ma 20 apr. 2026
Keurmerken aanbieder
Cedeo
Axelos
BISL
BTW-vrijstelling
Cedeo Maatwerk
CRKBO en BTW-vrijstelling
EXIN
ITIL
Microsoft Learning Partner
NRTO