Opleiding: Google Ads Basis - SRM Track - Dag

Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.

Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte SRM Track Google Ads Basis maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je advertentiebudget besteedt met maximaal resultaat. Dat maakt juist deze training onmisbaar voor iedere professional binnen het vakgebied.

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Google Ads’ van SRM.

De training gaat uit van de praktijk. Je krijgt actuele kennis aangereikt op het gebied van Google Ads en je gaat concreet aan de slag met relevante onderwerpen als campagnes opzetten, zoekwoorden genereren en targeting van de juiste doelgroep. Wat je leert, kun je meteen in je eigen campagnes toepassen. Zo verhoog je het aantal bezoekers van je site, heb je inzicht in de prestaties van je advertenties en houd je de controle over je advertentiebudget.

In deze training krijg je de basis van Google Ads uitgelegd. Zo leer je hoe je sterke Google Ads-campagnes moet opzetten. Je ontdekt hoe je de juiste zoekwoorden voor een campagne achterhaalt en weet die te gebruiken om effectieve advertenties te maken. Ook ontwikkel je inzicht om je advertentiebudget optimaal te benutten. Tijdens de training verdiep je je verder in het monitoren van campagnes en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Google Ads

o Basisprincipes van Google Ads
o Slimme strategieën voor zoekwoorden en advertentieteksten
o Hulpprogramma's van Google nuttig inzetten
o Budgetten bewaken en bijsturen

Aan de slag met Google Ads

o Campagnes opzetten
o De juiste zoekwoorden selecteren
o Maken van effectieve advertenties
o Targetten van de juiste doelgroep
o Tips voor de beste ROI op je budget

1 dagen

Trainingen

SRM-GADS|Google Ads Basis - SRM Track

Brand Owner

Meer...
€760
ex. BTW
Aangeboden door
SRM
Onderwerp
Zoekwoorden-onderzoek
Google Ads
Niveau
Duur
1 dag
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 14
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Utrecht
do 11 dec. 2025
Amsterdam
di 17 feb. 2026
Eindhoven
di 17 feb. 2026
Rotterdam
di 17 feb. 2026
Utrecht
di 17 feb. 2026
Zwolle
di 17 feb. 2026
Amsterdam
ma 13 apr. 2026
Eindhoven
ma 13 apr. 2026
Rotterdam
ma 13 apr. 2026
Utrecht
ma 13 apr. 2026
Zwolle
ma 13 apr. 2026
Amsterdam
wo 17 jun. 2026
Eindhoven
wo 17 jun. 2026
Rotterdam
wo 17 jun. 2026
Utrecht
wo 17 jun. 2026
Zwolle
wo 17 jun. 2026
Keurmerken aanbieder
NIMA Education Partner
CRKBO en BTW-vrijstelling
Cedeo