Opleiding: Training Klantgericht telefoneren
KLANTGERICHT TELEFONEREN
Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN.
GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)
Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de deelnemers.
PERSOONLIJKE AANDACHT voor alle deelnemers, daardoor optimaal RESULTAAT!
Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.
Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel eens klagende klant aan de lijn gehad. Dan weet je dat ‘een goed telefoongesprek voeren’ een hele kunst is!
In de 1 daagse training Klantgericht telefoneren leer je alles wat nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Je gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen zijn, met een betere sfeer en meer effect!
ONDERWERPEN
Een goed telefoongesprek
De leiding nemen
Echt luisteren
Omgaan met klagende klanten
Tips en trucs
Opleidingsplaats: werklocatie van de deelnemers.
Programma: Een individuele training met een hoog ‘doe-gehalte’ waarin diverse gespekstechnieken in rollenspellen geoefend en nabesproken worden. De trainer geeft feedback op de oefeningen en concrete tips ter verbetering.
Annulering: Bij annulering binnen één week voor de overeengekomen uitvoeringsdatum wordt het volledige bedrag in rekening gebracht