Opleiding: Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Omgaan met klachten

Het pad naar tevreden klanten

Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt.

Onvermijdelijk, soms frustrerend, maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk een waardevolle troef kunnen zijn?

Klachten vormen de stem van je klanten, ze bieden een kans om je diensten te verbeteren en relaties te versterken.

Aan het einde van deze training ben je in staat om de oorzaken van klachten te achterhalen, de stappen voor het behandelen van klachten te begrijpen en te weten hoe je moet omgaan met speciale situaties. Je zult leren hoe je klachten efficiënt kunt oplossen en hoe je ze kunt benutten om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.

Onderwerpen

• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen verbeteren

Inclusief

• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis parkeren voor de deur.

Exclusief

• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.

Meer...
€485
ex. BTW
Beoordeling
9.7 (7)
Aangeboden door
Input Support BV
Onderwerp
Klachtenbehandeling
Omgaan met
Niveau
HBO
Duur
1 dag
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 1
Max: 3
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
Associatie voor Examinering