Opleiding: Stratego voor CX vrouwen! 1 deelnemer
Stratego voor Vrouwen in Customer Experience
Leer het spel slim spelen en vergroot je impact!
Ben jij een ambitieuze vrouw in het Customer Experience of Customer Service -vakgebied?
Wil je meer impact maken, maar merk je dat je soms niet strategisch genoeg te werk gaat?
Gebruik je niet altijd de juiste woorden die resoneren met je doelgroep?
Of ben je je niet bewust van de ongeschreven spelregels binnen je organisatie?
Dan is deze training voor jou!
Waarom deze training?
Veel vrouwen in CX en Customer Service zijn gedreven en inhoudelijk sterk. Ze zetten zich dagelijks in voor de klant en hun organisatie. Maar in de praktijk blijkt dat expertise alleen niet genoeg is om écht impact te maken. Hoe vaak heb jij al meegemaakt dat:
- Je ideeën niet altijd de erkenning krijgen die ze verdienen?
- Je ziet dat anderen, soms met minder kennis, wel snel stappen maken?
- Je je afvraagt hoe je beter kunt navigeren in het politieke speelveld van je organisatie?
- Je jezelf af en toe ‘vastgezet’ voelt in het spel en niet weet hoe je een slimme zet kunt doen?
Je bent niet de enige. In veel organisaties zijn de spelregels impliciet bepaald door een meer masculiene aanpak. Dat betekent niet dat je je daaraan moet aanpassen, maar wél dat je het spel strategisch moet leren spelen.
Wat leer je in deze training?
Deze eendaagse training bestaat uit drie delen:
- De spelers: Hoe herken je de archetypen in je organisatie en hoe beïnvloed je hen effectief? Welke rol neem jij zelf in en hoe vergroot je jouw handelingsrepertoire?
- Het speelveld: Je brengt je eigen krachtenveld in kaart en leert hoe je strategische bondgenoten vindt en coalities bouwt. Wie heb je nodig om je doelen te bereiken? Hoe ga je om met weerstand?
- De spelregels: Wat zijn de dominante ongeschreven regels binnen jouw organisatie? Hoe kun je deze slim en met zelfvertrouwen navigeren? Welke tactieken helpen je om je feminiene én masculiene kwaliteiten effectief in te zetten?
Na deze training:
- Weet je hoe je strategisch invloed kunt uitoefenen.
- Kun je concreet zijn in wat je wilt en leer je het krachtenveld bespelen.
- Begrijp je hoe je het spel in de organisatie speelt en hoe je hier effectief in kunt opereren.
Voor wie?
Deze training is exclusief voor vrouwen in Customer Experience en Customer Service die hun impact willen vergroten en strategischer willen opereren. Of je nu een CX-manager, Customer Service manager, consultant of strategisch adviseur bent – als je merkt dat je soms nog te bescheiden bent, te weinig erkenning krijgt of gewoon effectiever wilt zijn, dan is dit jouw kans om het spel écht slim te leren spelen.
Een unieke samenwerking
Deze training is een niche waarin Elisa de Groot, specialist in vrouwelijk leiderschap, en Nienke Bloem, specialist in CX-leiderschap, de krachten bundelen. Samen combineren ze hun expertise om jou de tools, inzichten en strategieën te geven waarmee je als professional écht het verschil maakt.
De enige open training in Nederland op dit vlak!
Dit is de enige open training in Nederland die specifiek gericht is op strategisch leiderschap voor vrouwen in CX en Customer Service. Dit is jouw kans om in een exclusieve setting met gelijkgestemde vrouwen te leren hoe je jouw invloed vergroot en het spel slim speelt.
Praktische informatie
- Datum: Dinsdag 18 november 2025
- Tijd: 9:00 - 17:00
- Locatie: GenietMeeHub - Een inspirerende locatie in het midden van het land
- Prijs: €1250 per persoon all-inclusive en als je met zijn 2en komt €1000 per persoon
- Begeleiding: Ervaren trainers met expertise in CX en strategisch leiderschap
Ben jij klaar om de spelregels te doorgronden en je impact als CX of Customer Service professional te vergroten? Klik hier om je in te schrijven
Schrijf je vandaag nog in en zet de eerste stap naar strategische invloed en resultaat!
Als je met zijn tweeën komt, vul dan in de Springest portal de inschrijving voor 2 deelnemers in.

