Opleiding: Communicatieve vaardigheden - E-learning
Klantgericht en effectief communiceren is van groot belang voor elke chauffeur. In deze cursus zal de deelnemer de basisprincipes van het communicatieproces bijgebracht worden. Daarnaast worden veelvoKlantgericht en effectief communiceren is van groot belang voor elke chauffeur. In deze cursus zal de deelnemer de basisprincipes van het communicatieproces bijgebracht worden. Daarnaast worden veelvoChauffeurs die zijn of haar communicatieve vaardigheden willen verbeteren.Cursisten worden zich bewust van de effecten van eigen wijze van communiceren op de eigen situatie, op de klant en op de onderneming waarvoor zij werken.Gedurende de opleiding zal de cursist alle benodigde kennis aangereikt krijgen over de volgende punten: • Het communicatieproces • Verbale, non-verbale en schriftelijke communicatie &bullDe deelnemer zal een certificaat als bewijs van deelneming ontvangen.Prijzen zijn inclusief CCV toezichtkosten. Prijzen zijn excl. btw of vrijgesteld van btw (voor meer informatie over btw neem contact op met DON Opleidingen). Op alle opleidingen en trainingen van DONVoor meer informatie kunt u met ons contact opnemen via 0174-623030 of via info@donopleidingen.nl. Kijk voor ons volledige overzicht aan opleidingen en trainingen op www.donopleidingen.nl.Klantgericht en effectief communiceren is van groot belang voor elke chauffeur. In deze cursus zal de deelnemer de basisprincipes van het communicatieproces bijgebracht worden. Daarnaast worden veelvoorkomende praktijksituaties geoefend worden waarbij de overdracht van informatie belangrijk is voor de uitoefening van het beroep. Niet alleen de communicatie met de klant zal hierdoor verbeteren, maar ook met de collega’s en de werkgever.Klantgericht en effectief communiceren is van groot belang voor elke chauffeur. In deze cursus zal de deelnemer de basisprincipes van het communicatieproces bijgebracht worden. Daarnaast worden veelvoorkomende praktijksituaties geoefend worden waarbij de overdracht van informatie belangrijk is voor de uitoefening van het beroep. Niet alleen de communicatie met de klant zal hierdoor verbeteren, maar ook met de collega’s en de werkgever. Ook voor deze cursus bent u bij DON Opleidingen aan het juiste adres.Chauffeurs die zijn of haar communicatieve vaardigheden willen verbeteren.Cursisten worden zich bewust van de effecten van eigen wijze van communiceren op de eigen situatie, op de klant en op de onderneming waarvoor zij werken.Gedurende de opleiding zal de cursist alle benodigde kennis aangereikt krijgen over de volgende punten: • Het communicatieproces • Verbale, non-verbale en schriftelijke communicatie • Luistervaardigheden • Klantgerichtheid • Klachtafhandeling • Omgaan met stressDe deelnemer zal een certificaat als bewijs van deelneming ontvangen.Prijzen zijn inclusief CCV toezichtkosten. Prijzen zijn excl. btw of vrijgesteld van btw (voor meer informatie over btw neem contact op met DON Opleidingen). Op alle opleidingen en trainingen van DON Opleidingen B.V. zijn de algemene voorwaarden van DON Opleidingen B.V. van toepassing. Tekst- en prijswijzigingen zijn onder voorbehoud.Voor meer informatie kunt u met ons contact opnemen via 0174-623030 of via info@donopleidingen.nl. Kijk voor ons volledige overzicht aan opleidingen en trainingen op www.donopleidingen.nl.€219
ex. BTW
Aangeboden door

DON Opleidingen
Onderwerp
Communicatieve vaardigheden
Niveau
Duur
1 dag
Type product
cursus
Lesvorm
In-company / Maatwerk
Aantal deelnemers
Max: 16
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
NAALDWIJK
wo 31 dec. 2025
Keurmerken aanbieder
CRKBO en BTW-vrijstelling