Opleiding: Online cursus Conversie-optimalisatie door marketingpsychologie
Verhoog je conversies door neuromarketing en beïnvloedingstechniekenHoe meer pageviews, websitebezoeken en sessies hoe beter. Waarom? Meer mensen betekent meer conversies. Maar wist je dat de gemiddelde conversieratio ‘maar’ tussen de 1,5% en 3,5% ligt? Om dit percentage te verhogen, zul je aan de slag moeten met conversie-optimalisatie. Dit is het efficiënter en gebruiksvriendelijker inrichten van je website, onder meer op basis van psychologische aspecten, waardoor bezoekers sneller overgaan tot actie.
Tijdens deze online cursus maak je kennis met verschillende psychologische principes, waaronder het werken met grote en kleine aantallen, sympathie en het novelty effect.
Door deze neuromarketing-technieken slim in te zetten, kun je bezoekers in iedere fase van de customer journey verleiden naar jouw doel. Doe inspiratie op aan de hand van praktijkvoorbeelden en best practices. Na afloop weet je binnen no-time meer aanmeldingen voor je nieuwsbrief, meer verkopen en/of meer offerte-aanvragen te realiseren.
Wist je dat… deze online cursus onderdeel is van het online cursuspakket Marketingpsychologie: van neuromarketing tot conversie schrijf je nu in en profiteer van de voordelige combi-deal!
Voor wie
De online cursus is bedoeld voor iedereen die meer rendement uit zijn of haar website wil halen door middel van conversie-optimalisatie. Denk aan: webshop-eigenaren, (online) marketeers, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten.
Praktisch
On demand
- De online cursus duurt 1 uur.
- Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox.
- Te bekijken waar en wanneer jij wil.
- Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding.
- De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar.
- Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank.
- Na afloop van de cursus krijg je een evaluatieformulier toegestuurd.
De online cursus is bedoeld voor iedereen die meer rendement uit zijn of haar website wil halen door middel van conversie-optimalisatie. Denk aan: webshop-eigenaren, (online) marketeers, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten.

