Opleiding: Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)
Omschrijving:
Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat CX voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk.
Met de post-master opleiding CX Strategie & Organisatie til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.
Doel:
Je leert: - De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van customer experience, - Hoe je een consistente en branded beleving in de hele customer journey kunt bieden, - Hoe je de resultaten van customer experience en klantgerichtheid kunt meten en bijsturen, - Hoe je customer experience kunt organiseren en implementeren
Doelgroep:
De post-master CX Strategie & Organisatie is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.
Vooropleiding: - Minimaal HBO werk- en denkniveau, - Minimaal 4 jaar werkervaring
