Opleiding: Marketingplan Schrijven klassikaal

Inleiding Training Marketingplan schrijven

De training marketingplan schrijven is bij uitstek geschikt voor ondernemers die hun eigen bedrijf willen opzetten, maar ook voor (toekomstige) marketingmedewerkers is deze training zeer geschikt. In deze training leren we je waar een goed operationeel marketingplan aan moet voldoen. Ook bespreken we alle afzonderlijke onderdelen en leggen we uit waarom het belangrijk is dat juist die onderdelen in het operationeel marketingplan terug dienen te komen.

Waar bestaat de training uit?

De training marketingplan schrijven kan uit verschillende onderwerpen bestaan, altijd toegespitst op jouw situatie of de organisatiebehoefte. Vanuit die behoefte stellen wij een training op maat samen. Wij geloven namelijk niet in het principe open inschrijving en werken uitsluitend met maatwerktrainingen. Hierdoor is het voor iedere deelnemer interessant op zijn of haar eigen niveau en leerbehoefte. Denk niet dat een training voor jou niet geschikt is, want we kunnen deze zo samenstellen dat jij met meer zelfvertrouwen terug de werkvloer op gaat. Onderwerpen die mogelijk aan bod komen tijdens de training marketingplan schrijven zijn:

  • Waar moet een professioneel marketingplan aan voldoen?
  • Een haalbare en ambitieuze strategie uitstippelen
  • De doelgroep van je producten of diensten vaststellen
  • Een SWOT-analyse maken
  • Een operationeel marketingplan implementeren in de organisatie
  • Een budgetspecificatie maken
  • De marketingmix elementen gebruiken
  • Handelen en denken vanuit het marketingconcept
  • Do’s en dont’s

Wat levert de training mij op?

Na de training operationeel marketingplan schrijven weet je waar een goed marketingplan aan moet voldoen. Je weet een goede strategie te kiezen en in te zetten, om zodoende je doelgroep treffend te bereiken. Je leert een groter publiek te bereiken en jouw middelen efficiënt in te zetten. Daarnaast leer je je sterke en zwakke punten kennen en deze in kaart te brengen met een SWOT-analyse. Door goede strategieën te maken, te vergelijken en in te zetten ben je na de training marketingplan schrijven in staat om een goed en gedegen marketingplan op te stellen.

Dit is hoe wij te werk gaan

Bij BTR Trainingen staan de deelnemers centraal. Jullie leerdoelen en-behoeftes zijn de basis van iedere training die wij verzorgen. We starten met een persoonlijke intake om meer informatie te verzamelen over de precieze leervraag. Op basis daarvan kiezen we één van onze ervaren trainers die expert is op dat vakgebied. Vervolgens vindt er een kennismaking plaats tussen de trainer en de deelnemer om de inhoud van de training te bepalen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat er een klik is tussen de trainer en de deelnemers. Alleen dan kun je het maximale in jezelf naar boven halen. Op basis van het kennismakingsgesprek schrijven wij een adviesvoorstel en gaan we data kiezen waarop de training plaats kan vinden. In hetzelfde adviesvoorstel maak je ook kennis met onze praktisch ingestelde trainers.

Wat zijn de kosten van een training marketingplan schrijven?

De kosten van onze maatwerktraining hangen volledig af van de vraag van de deelnemer. Omdat de duur en de inhoud worden aangepast op de organisatie en de wensen van de deelnemer kunnen de kosten verschillen. We schetsen daarom een kostenplaatje tijdens het adviesvoorstel, die we vrijblijvend toesturen nadat jij en de trainer een kennismakingsgesprek hebben gehad. Wil je daar nou meer over weten? We staan je graag telefonisch te woord om onze werkwijze verder toe te lichten.

Meer...
€1.499
ex. BTW
Aangeboden door
BTR Trainingen
Onderwerp
Marketingstrategie
Schrijven
Niveau
Looptijd
2 dagen
Taal
nl
Type product
cursus
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 8
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
Tel mee met Taal subsidie
CRKBO en BTW-vrijstelling
NRTO
Stichting OOM
Wij Techniek