Opleiding: Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken

Doel van deze training

Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte face-to-face verkoop- en adviesgesprekken voeren en proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden. Voor iedere adviseur, accountmanager, consultant en salesmanager die maximaal rendement wil halen uit zijn/haar face-to-face gesprekken met klanten en prospects!

Wat leert u?

  • Voorbereidingen die de kwaliteit van het gesprek verhogen
  • Het efficiënt en effectief opbouwen van het gesprek
  • Krachtig positioneren met behulp van een pitch of one-minute story
  • In kaart brengen van attente en latente behoeften 
  • Verkrijgen van commitment op een aankoopbeslissing
  • Klant specifiek presenteren van onderscheidend vermogen
  • Op de juiste wijze presenteren van de prijs

 Voor wie bestemd?

Dit totaalprogramma, gericht op face-to-face acquisitie en advies, wordt op maat gemaakt voor organisaties die hun medewerkers (accountmanagers, verkopers, consultants, adviseurs, etc.) willen ondersteunen bij het verbeteren van de kwaliteit van hun face-to-face klantcontacten.

Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training. 

Coaching op de werkplek

Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Maatwerk

Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering. 

Locatie

Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.  

Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.

Meer...
€4.980
ex. BTW
Beoordeling
9.8 (204)
Aangeboden door
Coach+Result
Onderwerp
Agenda- & relatiebeheer
Acquisitie
Sales Training
Niveau
Duur
4 tot 6 maanden
Looptijd
2 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
In-company / Maatwerk
Aantal deelnemers
Max: 6
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2015
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2020
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2016
CRKBO en BTW-vrijstelling
Beste Opleiders van Nederland 2017
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2019
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2022
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2023
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2018