Opleiding: Customer care: klachtenmanagement
Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met je klant tot een oplossing komt.
Onderwerpen
- Klachten herkennen.
- Waarom klachten geuit worden.
- Waarom klachten als lastig ervaren worden.
- Do's en don'ts.
- Klachtenopvanggesprekken voeren.
- Reageren op een klacht.
- Omgaan met reacties.
- Slecht nieuws brengen.
- Samen met de klant tot een oplossing komen.
- Afspraken concreet maken.
- Leren van klachten.
Verankering
Je ontvangt een handboek met daarin de theorie van de training en handvatten voor klachtenopvang in de praktijk.
Doelgroep
Iedereen die in zijn of haar functie regelmatig te maken heeft met situaties als klachten, slecht nieuws verkopen en lastige kritische gesprekspartners.
Investering
Voor deze eendaagse open inschrijvingstraining Klachtenopvang investeer je € 695,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

€695
ex. BTW
Aangeboden door

Feedback Training & Consulting
Onderwerp
Klachtenbehandeling
Niveau
HBO
Duur
1 dag
Looptijd
1 dag
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Utrecht
vr 5 sep. 2025
Utrecht
wo 19 nov. 2025
Utrecht
do 21 mei 2026
Utrecht
di 9 jun. 2026
Utrecht
vr 4 sep. 2026
Keurmerken aanbieder
NRTO
CRKBO en BTW-vrijstelling
NVNLP