Opleiding: Gesprekstechnieken
Gesprekstechnieken
Hoe wilt u dat uw gesprek verloopt?
Outbound bellen, inbound bellen of face-to-face gesprekken voeren. Het is prettig als dat vloeiend gaat. Of u nu te maken hebt met bijvoorbeeld een langdradige gesprekspartner, iemand die boos is of een klant die onverwacht voor u staat. Met de juiste kennis en vaardigheden voert u deze gesprekken vol vertrouwen. Wilt u inzicht krijgen in:
- Wat uw valkuilen zijn?
- Waar u goed in bent en dit uitdiepen?
- Hoe u de juiste vragen stelt?
- Hoe u een gesprek goed afrondt?
- Hoe u leiding houdt in een gesprek?
- Hoe u uw non-verbale en verbale communicatie verbetert?
- Hoe u omgaat met verschillende emoties?
- Hoe u nog beter klantgericht communiceert?
Wij leveren graag maatwerk. Daarom bespreken wij voorafgaand aan de training samen met u uw leerdoelen. Samen met een ervaren acteur oefent u rollenspellen, waarbij u uw eigen cases kunt in brengen. U krijgt waardevolle feedback en scherpt uw vaardigheden verder aan. Na een leuke, interactieve training voert u uw gesprekken vloeiend door het toepassen van verschillende gesprekstechnieken.