Opleiding: Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining
Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken.
Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:
- Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
- Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek met behulp van een one-minute story
- De eigenschappen van uw producten/diensten op de juiste wijze te vertalen naar specifieke voordelen voor de klant
- Commitment te verkrijgen op de order en verschillende verkooptechnieken in te zetten om resultaat te boeken
- Omgaan met verschillende klanttypen
Voor wie?
De training Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesrpekken is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Voor iedereen die meer omzet wil realiseren met zijn/haar telefonische verkoopgesprekken.
Coaching op de werkplek
Na afronding van de maatwerktraining advisren wij een individuele coachingsessie op de werkplek, om de nieuw aangeleerde vaardigheden binnen uw organisatie te borgen. Tijdens de coachinssessie wordt direct de vertaalslag gemaakt van de training naar de dagelijkse praktijk van uw medewerkers. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van al wat tijdens de coachingsessie is besproken. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.
Benieuwd naar de mogelijkheden van training en coaching binnen uw organisatie? Neem contact op met een van onze trainer-coaches voor een vrijblijvend advies!
Trefwoorden: telefoon, telefoontraining, coaching, on the job, begeleiding, klantcontact, service, advies, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel, verkoop, telefonische verkoop, telefonische acquisitie, sales, binnendienst, cross-sell, cross sell, cross-selling, inbound, outbound, acquisitie, incasso, debiteurenbeheer, debiteuren, credit management, callcenter, call center, call-center

