Opleiding: Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie
Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren, gesprekken leiden en sturen.
Wat is het doel van deze eendaagse training?
In deze training leert u hoe u resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moet voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel om het klantenbestand uit te breiden en meer omzet te realiseren bij bestaande klanten.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training kunt u onder andere:
- Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
- Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
- Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
- Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
- Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
- De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen
Voor wie?
De training ‘telefonisch afspraken maken / telefonische acquisitie’ is bedoeld voor iedereen die succesvol wil zijn in het werven van nieuwe klanten. Denk onder andere aan binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc.
Locatie
Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht.
Direct inschrijven? Ga naar onze website.
Trefwoorden: telefonische acquisitie, telefonische verkoop, telesales, tele-sales, accountmanager, callcenter, call center.

