Opleiding: Klantgericht Telefoneren

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze cursus wat voor u. Samen met de andere deelnemers wordt het huidige belgedrag en de daaruit voortvloeiende behoefte geanalyseerd, zodat u datgene leert wat voor u van belang is.Wat zijn de resultaten?• U leert klantvriendelijk communiceren• U en de beller zullen een grotere tevredenheid ervaren• Mensen zullen een positiever beeld van uw organisatie krijgen• Efficiëntie en professionaliteit zullen naar een hoger plan gebracht worden.

Bijzonderheden

minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers om de persoonlijke groei te kunnen waarborgen.


Bestemd voor
medewerkers die regelmatig contact met klanten hebben. Te denken valt aan onder andere:- commerciële medewerkers- werkvoorbereiders- frontoffice medewerkers- receptionisten- accountmanagers- servicedesk medewerkers
Meer...
€395
ex. BTW
Aangeboden door
Dissel Development
Onderwerp
Telefoneren
Klantgerichtheid
Niveau
MBO 3
Looptijd
1 dag
Type product
training
Lesvorm
In-company / Maatwerk
Aantal deelnemers
Max: 8
Tijdstip
Overdag