Opleiding: Telefonische verkoop

Voor wie

Wil je proactief de markt benaderen? En is de telefoon hierbij een belangrijk middel? Of wil je klanten die jou te woord staan beter benaderen en actief adviseren? Vind je het lastig om te gaan met bezwaren?

Onze training telefonische verkoop is een praktische training waarin je verkoopvaardigheden kunt verhogen. Denk daarbij aan het opbouwen van een succesvolle relatie, de klantbehoefte analyseren, initiatief nemen, jouw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen. Je leert hoe je op een effectieve manier klanten kunt benaderen en je verkoopresultaten kunt verbeteren.

De onderwerpen

  • communicatieve vaardigheden
  • gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette
  • gesprekstructuur (CAPA)
  • opvangen van koopsignalen
  • koopmotieven en verkoopargumenten
  • omgaan met bezwaren
  • de verschillende klanttypes (DAS)
  • onderhandelen
  • omgangsvormen / lichaamstaal.

Duur

De training Telefonische verkoop in ons open rooster duurt een dag. Liever korter of juist langer? Vraag gerust een offerte aan voor een individuele of incompany training. Samen bepalen we dan de duur en de onderwerpen.

Gerelateerde trainingen

Onderhandelen, telefonische klachtafhandeling, helpdesk- en supportmedewerker.

Meer...
€495
ex. BTW
Aangeboden door
Extra Trainers
Onderwerp
Telefonische verkoop
Niveau
MBO 3
Looptijd
1 dag
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 8
Tijdstip
Overdag