Channels

Slechte presentatievaardigheden? Jenny, een manager bij een adviesbureau klaagde bij haar collegamanager Henk over een van haar adviseurs: “Richard is slecht in het geven van presentaties. Hij praat veel te veel en luistert niet naar de klant. Ik zit erover te denken hem binnenkort te vertellen dat hij geen presentaties meer mag doen bij klanten.” Henk reageerde oplossingsgericht: “Je zou willen dat hij meer ruimte biedt voor de klant en beter aansluit?” Jenny antwoordde: “Precies! Het probleem is alleen dat hij dat NOOIT doet…” [ lees meer ]

U heeft een gratis lidmaatschap

Upgrade naar een PRO-abonnement voor € 4 per maand of € 30 per jaar en ontvang:

  • onbeperkt toegang tot alle artikelen.
  • geen commerciële emails en geen reclame op de site.
  • de keuze of u wel of geen nieuwsbrief wilt ontvangen
  • het E-book: Negotiating as emotion management t.w.v. €8.00
UPGRADE NAAR PRO-ABONNEMENT >>
 

Reageer

Na het plaatsen kunt u uw reactie nog 30 minuten aanpassen.

x
x