Opleiding: Conversie Optimalisatie met Beperkte Data

Wil je je conversie optimaliseren, maar heb je niet genoeg data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het gebruik van cookies beperkt, wordt het nog moeilijker. In deze training leer je hoe je conversie optimalisatie kunt bereiken met beperkte data en alternatieve methodes. Het begint allemaal met een andere denkwijze.

Voor jou?

De training is bedoeld voor digitale professionals die betrokken zijn bij het verbeteren van websites en/of apps, zoals conversie-specialisten, online marketeers, e-commerce specialisten, copywriters, marketing-, content- en communicatiespecialisten.

Omschrijving

Tijdens deze training nemen we je mee in de essentie van conversie optimalisatie, waarbij we verschillende soorten conversietools bespreken, waaronder usability testing, intercept surveys en “mousetracking”. We leren hoe je met kleine verbeteringen op langere termijn zorgt voor een hogere conversie en hoe je focus aanbrengt in conversie optimalisatie. 

Daarnaast gaan we in op het meetbaar maken van conversie optimalisatie en diverse methodes om conversie te optimaliseren naast A/B-testen, inclusief aanbevolen tools om deze uit te voeren. De opgedane kennis passen we toe op een eigen case met behulp van een eenvoudig framework. We geven praktische tips en leren tactisch prioriteren van een experiment backlog, om vervolgens een persoonlijk actieplan te maken.

ResultatenTijdens deze tweedaagse training leer je:Welke methodes en tools het beste werken voor conversie optimalisatie met beperkte data;Het definiëren van conversiedoelen;De alternatieven voor A/B-testing;Focus aanbrengen in het optimaliseren van conversie;Conversie meetbaar maken;Hoe je stuurt op een hogere conversie;Eenvoudig toepasbare methodes om de conversie te optimaliseren;Het formuleren van hypotheses;Het prioriteren van experimenten die én uitvoerbaar zijn én waarde toevoegen voor zowel de gebruiker als de organisatie.

Meer...
€690
ex. BTW
Aangeboden door
Emerce Academy
Onderwerp
Conversie optimalisatie
Niveau
HBO Master
Looptijd
6 dagen
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 5
Max: 15
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
E-Academy