Gek Op Klanten
Klantbinden of wegsturen?
47
2
Medelijden met de marktleider
17
4
Houd jij ook van ‘wachttijdverzachting’?
2
2
Nieuwe klanten werven
38
5
Is de ING BANK gek op klanten?
51
16
Aan de gouden ketting
28
1
WAT DOET HET BKR MET JOUW GELD?
60
12
Goedemiddag, kunt u mij doorverbinden met de DMU?
32
2
Werkt een mailing?
20
0
WAAROM OVERHEERST TEKST NOG STEEDS?
31
4
Klant als onderdeel van het proces?
46
3
“Hoeveel korting wilt u?” Er zijn klanten die alleen maar korting willen!
36
3
Traditionele relatiegeschenken: grote onzin
49
7
Gratis en voor niks, is dat beter?
25
0
Klant gericht over the top
21
1
Waarom denken hotels niet aan simpele dingen?
48
4
Zelden zoveel fratsen bij elkaar gezien als bij C1000, de supermarkt van ‘Geen fratsen’.
54
3
To innovate or to fade, that is the question!
25
0
Klant Terrible
42
0
Omdat ze me weigerden, blijf ik de rest van mijn leven bij FBTO!
25
9
Boek bestellen
31
1
Gratis 5.000 tickets voor passagiers die zich weten te gedragen: eindelijk gerechtigheid!
37
0
Politieke marketing
31
1
implementatie customer intimacy
36
1
Personal Mind Power Weekend Seminarie
42
0
‘Goed voorbeeld doet goed volgen. Slecht voorbeeld trouwens ook!’
76
2
Seminar weblogs, rss en user generated content
23
0
Seminar Interactieve marketing door IPTV: de eerste resultaten
36
1
Seminar Narrowcasting voor de marketeer
26
0
Masterclass Zoekmachine-marketing
28
0
No Budget Marketing: het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten.
54
5
Breaking the Ice - European Lead Generation Event 2006, Amsterdam
27
0
Strategic Secrets - De Nederlandse Leadgeneratie Conferentie, Amsterdam
13
0
Waarom iedereen zo gek is op adverteren: het geeft snelle bevrediging!
48
5
Zomertip: haal eens wat vaker een klant in huis!
38
0
Een ondernemer vraagt u om advies: “Kan ik om mijn dealers heen?”
43
4
Hartelijk dank voor het aanbevelen!!
87
3
Marktwerking in de zorg is zoiets als een gratis Albert Heijn!!
63
12
Sponsors WK-voetbal gooien veel geld over de balk!
72
0
De strategie van de gevangenisdirecteur: klanten houden!
34
4
Veel bedrijven lijden aan het V&D-syndroom: ze zijn niet goed en niet goedkoop.
56
4
De kwaliteit van Hugo Boss. Met de prijzen van Zeeman. En de service van Yab Yum.
40
8
Verkopen marketeers gebakken lucht? Of water met een luchtje?
40
2
Wie is dat zegt u? Oh, mijn directeur??
35
13
De zwaan gaat er aan: KLM draait onze lievelingsvogel de nek om!
1029
9
Ook de tarieven van fysiotherapeuten hoger door marktwerking: dat gaat lekker zo!
29
3
Ben ik nou zo dom, of ben jij zo slim?
49
2
Ben gek op klachten. Behalve als je zoals Ryanair goedkoop wilt zijn!
364
29