Bescherm je ‘core market’ en denk in oplossingen!

Zoals u waarschijnlijk heeft gemerkt gaan consumenten en bedrijven bewuster om met hun geld en houden daarom de spreekwoordelijke hand op de knip. Hoe gaat u hier als bedrijf mee om? Kortom welke besluiten en acties gaat u nemen? Wat kunt u leren van bedrijven die succesvol op kansen inspelen? Kan een luchtvaartmaatschappij differentiëren? En een bank?

‘If there was ever a time to transform your marketing, it is now’ Philip Kotler gaat uitgebreid in op de huidige economische situatie. Alvast 1 gouden tip: Bescherm je ‘core market’ en denk in oplossingen!

Blijf niet achter! Verrijk uw strategische kennis en bedenk hoe u uw marketingstrategie nog effectiever en scherper formuleert. Zo pakt u net even die paar procent extra, die het verschil maken in uw bedrijfsresultaat.

Philip Kotler komt speciaal voor dit seminar naar Nederland. Het is voorlopig de laatste keer dat u deze marketinglegende met meer dan 40 jaar marketingervaring persoonlijk aan het werk kunt zien. Grijp deze unieke mogelijkheid en schrijf u direct in voor dit nieuwe programma en u krijgt tijdens de dag het nieuwe boek ‘Chaotics – Management en marketing in turbulente tijden’ van Philip Kotler cadeau! Op 26 juni 2009 organiseert Focus Conferences op Nyenrode Business Universiteit een uniek seminar met Philip Kotler over marketing. Op 26 juni krijgt u op deze en andere vragen het antwoord!

Zie onderstaande video voor een impressie van het seminar met Philip Kotler

Sponsored content: FOCUS conferences

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

Meer over Strategie